Verkering zonder zoenen kan toch gewoon?

Ik heb nou bijna een half jaar verkering, maar nog niet echt gezoend, dus niet getongd. Het enige wat we soms doen is afscheidskusje als hij weg moet. Maar dat is toch niet raar ofzo? Terwijl ze het in elke film, elk boek en in de meeste raad hebben over verkering=zoenen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel apart maar niet beschamend ofzow je bent vast niet zo oud toch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoiiiiiii,, hey ,ik heb óók getongzoend na verschillendekeren,weet je
Maar je groeit r naartoe,zeg maar.Het is erg lekker en je doet elkaar stééds meer ontmoeten,ok? Niet té snel gaan hoor(zei m'n bijv. vader,k? ) hey,je friendly.ok?,ik hoop dat alles ok komt,k? mázzzzzzzzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ssshttt..: ok ,ik ben nou "offliune"weet je. Pa = nog op. ok c u of hear y ofzo..Sossy modearator....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@iscool, ik weet niet wat je onder oud verstaat, maar ik ben 16 ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ff sorry zeggen: over die laatste berichtjes.was níet de bedoeling,snappie? Maar ik had stiekum een fles Bacardi naar m'n kamer genomen en nogal wat uit gezopen weet je,dus daarom kwamen er van die weirdoberichtjes van mij.sorry,hoor (en nou maar hopen dat m'n vader de lege fles niet vindt,want die was gister óók nog laat op).Had wél vandaag een houten kop op school .stóm,hè?ok,dus nogmaals sorry,k?

Antwoorden (14)

Dat is helemaal niet verkeerd! Doet het gewoon wanneer jij er klaar voor bent! Als hij begint te zeuren is het geen goed vriendje. Doe het op wanneer jij er klaar voor bent!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel, wil hij wel verder dan een afscheidskusje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@toevoeging: Hij doet verder niks behalve dat, dus ik neem aan van niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, dan moeten jullie gewoon wachten tot jullie er allebei klaar voor zijn. En een half jaar verkering is nog niet zo lang hoor, maak je geen zorgen :)
Wat mij betreft is het niet raar dat je, je vriend niet tongt. Iedereen is anders. Sommigen mensen zijn eerder bereid om te tongen dan dat de ander dat is. Jij en je vriend moeten zelf weten wanneer jullie hier toe bereid zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk kan dat, iedereen heeft een relatie op hun eigen manier, en als het bij jullie niet voorkomt maakt dat toch niks uit. Je kunt ook van elkaar houden zonder zoenen of wat dan ook, doe het gewoon als jullie er allebei klaar voor zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan het zonder, maar dan mis je toch wel één van de spannende dingen van verkering!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterker nog, wees er blij mee, juist omdat hij niet perse verder wil, is de kans groter dat het hem echt om jou gaat en niet om allerlei sexuele bijzaken in wat voor vorm dan ook.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal mee eens !
Je hebt verkering met elkaar omdat je elkaar leuk / lief / aardig vindt. Het is iets tussen jou en je vriend. Daarbij hoeven anderen niet te vertellen hoe je elkaar moet laten zien hoe blij je met elkaar bent.

Overal komt inderdaad de boodschap naar voren: verkering is zoenen. Trek je daar vooral niks van aan. Laat je niet onzeker maken maar geniet van elkaars aanwezigheid. Ook al zitten jullie samen uren zwijgend een boek te lezen, onkruid te wieden, een appeltaart te maken, of een potje te ganzenborden. Kortom: ook al vindt iedereen dat jullie geen spannende dingen samen doen, als jullie daar plezier aan beleven is het toch mooi?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk is dit niet raar, het is heel gewoon juist! dit laat zien dat je getuigd van uithoudingsvermogen want ik zou het niet kunnen.
(tong)zoen gewoon als je er klaar voor bent, mocht hij verder willen en daar op aandringen is hij jou blijkbaar niet waard.

liefde gaat niet alleen over zoenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat is niet raar iedereen gaat daar zo ver in als hij of zij wilt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Raar is het niet
Je zou het als je even goed nadenkt het wat kunnen splitsen.
je zit nu met je vriendje nog in de aardigheid fase waarbij je langzaam aan elkaar kan wennen.
Alles wat je doet is nu nog wat los van diepere emoties
en eigenlijk nog een beetje op het vlak van de etiquette van de hofmakerij. beetje ouderwets woord maar wel leuk dacht ik.
Waar de man het meest op aandringt is toch de meer sexuele kant van de zaken maar wellicht dat jij meer de emotionele diepte in wil.
ik moet zeggen dat hij zich wel erg inhoudt maar wellicht ben je zelf nog erg verlegen en daar houdt hij heel goed rekening mee een goeie jongen dus.

Hou er ook rekening mee dat voor tongzoenen er toch een beetje sexueel energie een rol speelt.
en denk dat je daar zelf nog erg aan moet wennen.

Maar je moet het z zelf misschien ook een beetje toestaan
En dus ook een beetje risico moet nemen om wat diepere emoties aan elkaar te delen.
en daar lichamelijk uitdrukking aan geven dan gaat het opeens een stuk sneller.
13 jaar geleden
hoi(eig. moet ik alláng slapen weet je),maar ok,: he,ik geloof zélf dat je zoenen alletwee moet voelen/willen k?
Ik en mijn vriendin is natuurlijk gegaan,k? snappie?
We vroegen gewoon wat we van elkaar wilden --ja,weetje: dan wisten wee al wél dat we elkaar leuk vonden (pffff,.... met sms-en gaat messageneller,maar ja,ok..._)
We wilden weten en vroegen wat ons ding was weet je?
Ga iets leuks doen met d'r ,vraag wat ze leuk vind enzo,weet je.Hey,mzzzzl!!!!

Toegevoegd na 18 minuten:
pfff...: ok,yoh,:-) sh........t!!!!! ok, je moet gewoon uitzoeken wat ze van elke leuke (= romantische,pffff.... die restregels hier van "goeie Ned. tekst"pfffft ....)
ok,.maar goed: vriend(+-in) vind.Hey,k.joh.mzzl + succes =s=uc6!!! ok., mzzzl,ok????doeiiiiiiiii.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha +1 voor de glimlach op mijn gezicht na je antwoord te hebben gelezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pfffff leer ff eerst lekker schrijven ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uuuh... ff sorry zeggen: ik had stiekum een fles Bacardi naar m'n slaapkamer meegenomen en dat is ff dus een beetje mis gegaan.Ik wéét t: hééél stom.Ik had dus ook een houten kop vandaag op school.Vandaar de slechte woordspelling gisteravond laat.
Het enige dat raar is als je verkering hebt, is als je dingen doet die je niet wilt, alleen omdat je denkt dat het zo hoort.

Jullie zijn dus heel normaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkering is iets dat je samen met de persoon, waarmee je verkering hebt deelt. Voor iedereen kan dat wat anders zijn. Als jij verkering wil zonder te zoenen dan heb je dat toch? Dan maakt dat toch helemaal niet uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja is raar.na een half jaar?? hoe oud zijn jullie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, zo raar is dat niet. Je moet hierin niet verdergaan dan je zelf wilt. Het zoenen, al dan niet met tong, komt vanzelf wel een keer als jullie eraan toe zijn. Zolang dat niet zo is, niets aan de hand. Maak gewoon samen plezier, geniet ervan en de rest volgt vanzelf als jullie echt samen verder willen.