ik heb ruzie met mijn beginnende vriendin wat moet ik doe om het goed te maken?

we hadden een beetje ruzie op hyves en toen heeft ze onze date afgezet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

Als je nu al, in dit prille stadium van je relatie, ruzie hebt lijkt me dat geen goed teken. Ik weet niet waar het over ging, maar als je al op Hyves ruzie krijgt, hoe moet het dan in het echte leven met jullie?

Stuur haar een privé berichtje waarin je aangeeft dat je ervan baalt, dat je het zo niet bedoelde en dat je haar graag wilt ontmoeten. Even afwachten hoe zij reageert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het al een beetje serieus was tussen jullie moet je haar gewoon even opbellen, misschien hebben jullie elkaar verkeerd begrepen.

en anders stuur je haar even een mailtje en probeer je het zo goed te maken.
13 jaar geleden
niks en maken dat je weg komt.
als dit gedonder nu al begint,wat moet je verder dan?
tis leven en laten leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip: Communiseer niet via hyves of msn, het kan allemaal zo anders overkomen dan dat je bedoelt dingen die je als grapje bedoelt worden serieus genomen en andersom.
Bel haar op of ga langs en hou Hyves ed voor oppervlakkigheden.

Jij kan zelf alleen weten hoe redelijk het was van haar om jullie date af te zeggen.

Vind je haar nog erg leuk, bel voor een nieuwe afspraak, ze kan hooguit nee zeggen:(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het begint al goed met jullie 2 . Als dit maar niet al een slechte voorbode is ? Ik zou in jouw geval nog een poging wagen , en anders kappen ermee . Veel geluk .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral niet meer op hyves en sms communiceren: bel haar op, ga langs! Probeer het misverstand recht te zetten; spreek je gevoelens uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet mailen en niets over internet!
Bel haar en zeg dat het je spijt, zeg dat je geen ruzie wil maken en vraag of ze misschien toch nog uit wil, eventueel misschien een andere dag. En neem dan een cadeautje voor haar mee!;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsof een vrouw in die situatie op een cadeautje zit te wachten.. Uit welk ei kom jij??
De eerste gedachten die bij mij op kwam was ook meteen;

Nu al?
Hoe gaat het dan straks.

Maar terug denkend aan het begin van mijn relatie, hadden wij ook na 2 weken al wat bonjer, maar nu nog steeds 7 jaar gelukkig met elkaar.

Kijk je weet zelf wat goed voelt, en als jij denkt dat het moeite waard is om te gaan voor deze relatie, bied je excuus aan, en vraag haar als nog voor een date.
Of stuur een kaartje met daarin sorry met bijvoorbeeld 2 bioscoopkaartjes erin ofzo, hopelijk 2 vliegen in 1 klap, je excuus en een date ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer haar naar een romantische plek mee te nemen en dineren en rozen kopen voor haar en zeggen hou veel je van haar houd ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proberen het goed te maken. Liefst niet via hyves. Ga naar haar toe, kan dat niet, bel haar op, kan dat niet, stuur een sms, kan dat niet, probeer het dan op msn en als dat ook niet lukt dan toch via hyves.
En in het vervolg zo min mogelijk communiceren zonder elkaar te zien of te horen.
Mijn vriend en ik hebben ook weleens ruzie (wij praten niet op hyves, wel veel op msn), we hebben afgesproken serieuze dingen niet via msn te bespreken, maar gewoon als we bij elkaar zijn. Dan kan je beter zien hoe iemand reageert op wat je zegt en weet je meteen of iemand je verkeerd begrepen heeft!
Succes!