Bel een plaatselijke radiostation, leg de situatie uit en vraag of zij haar willen bellen terwijl jij aan de lijn blijft hangen. Als contact met haar hebben dan kun jij haar feliciteren en zeggen dat je van haar houdt. Vervolgens wordt dan jullie lievelingsnummer gedraaid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

haar lievelings nummer playbacken opnemen met een camera en het video bestand naar haar toe mailen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een ticket en ga naar haar toe met een hele grote bos bloemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk of je in dat land een bandje kan vinden dat een serenade kan brengen, of een gezongen telegram met een grote bos bloemen.