Het is best dom en naief, maar kan de vriend van mijn beste vriendin verliefd op mij zijn?

Ik ben een meisje van bijna 17 en ik ben sinds een tijdje verliefd op het vriendje van mijn vriendin, Het is heel gelijdelijk ontstaan. We waren altijd al vrienden, maar sinds kort geeft hij me veel aandacht, meer dan eerst. Knuffelen, aanraken, kietelen. Nu heeft hij wel een player-instinct, maar het valt me echt op. En ik val ervoor.

Ik merk dat ik speciaal voor hem mijn haar mooier doe en meer aandacht aan mijn kleding besteed. Maar mijn vriendin en die vriend zijn al anderhalf jaar samen, en ze zijn super gelukkig. Echt een ontzettend lief stel dat elkaar heel goed aanvult. Ik hou van hen allebei, maar ik kan mijn gevoelens niet onderdrukken.

Zijn zijn veelbetekenende blikken echt zo veelbetekenend? Of zit het echt tussen mijn oren en moet ik het loslaten? Want er is echt een spanning tussen ons ontstaan....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (10)

Laat het los, stook niet in een relatie vooral niet bij die van je vriendin.

Er zijn genoeg andere jongens in de wereld.

Als het ooit uitgaat tussen die vriendin en die jongen dan zou je het in overleg met je vriendin met die jongen kunnen proberen.

Maar goed dat is alleen als je graag die vriendin wilt houden en anders ga je nu nog naar die jongen toe en pak je hem lekker op zijn bekkie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog al hard als je je beste vriendins vriendje afpakt niet?
laat ze samen gelukkig wezen ff uitjanken vergeten en op zoek naar de volgende (ware) ibiza?
en je zegt et zelf player instinct dus die blikken kunnen gewoon niks betekenen ik als jongen ga ook niet alles op een meisje zetten we hebben geen anderhalf jaar maar dan nog gewoon beetje flirten en laggen
als je je vriendin wil houden vooral niet ontploffen en in zijn armen springen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nou het prachtige spel van de liefde op jouw leeftijd.
Advies vanaf hier zal je niet helpen.
Je gaat toch doen wat je wilt en moet doen en hij ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuutrlijk wel als et niet van een ouwe sok komt maar van iemand van ong der leeftijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je ?
Vriendschap met je vriendin lijkt me belangrijkste, dat zet je niet op het spel, dus hands off...

Toegevoegd na 30 seconden:
wat zou je ervan vinden als zij zoiets bij jou zo doen? probeer er eens achter te komen hoe jij je dan zou voelen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel kort antwoord : van de vriend van je vriendin blijf je af. Punt.

Mocht het ooit uit gaan, dán kan hij zijn geluk bij jou proberen en is het aan jou om te happen of niet, maar nu is hij een 'no go area'.

(Hou er wel rekening mee dat dat flirten behoorlijk in zijn aard kan liggen ; met een beetje pech ben jij dan de volgende treurende ex).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind, dat je bij jezelf eens even stevig de teugels aan moet trekken : de vriend van je beste vriendin is nét zo 'no no' als de vriend/man van je zusje.
Player of niet, veelbetekenende blikken of niet ; dat gaat alleen je vriendin aan, die met haar vriend, mét die eigenschappen van hem, heel gelukkig is.
Jij hoort je daar absoluut niet mee te bemoeien, en ik zou situaties waarbij hij aan je zou kunnen zitten, vermijden als de pest. Zéker als je jezelf al hebt toegestaan je verliefd op hem te voelen, zorg, dat het gewoon niet meer kan gebeuren.

Hier zijn alleen maar verliezers, als je dit spelletje door gaat spelen : je raakt je vriendin kwijt, je vriendin verliest het vertrouwen in vrouwen/vriendinnen én ze raakt de man waar ze zielsgelukkig mee is kwijt, en jij hebt misschien een verovering, maar hij heeft eigenlijk niet voor jou gekozen in eerste instantie, dus voorzie ik geen langdurige relatie als die al zou ontstaan, gebouwd op het verdriet van je beste vriendin....

Dus spreek jezelf eens streng toe, dat het ver genoeg gegaan is, en dat je gaat zorgen, dat die verliefderigheid nu afgelopen moet zijn. En dat het geen kwestie is van gevoelens niet 'kunnen' onderdrukken, maar van niet 'willen' onderdrukken, als je eerlijk bent tegenover jezelf.

Die spanning die je op denkt te merken zit, als het goed is, tussen jouw oren. Als hij die spanning met z'n geknuffel en z'n slagroomblikken zit aan te wakkeren, is het gewoon een r*tz*k, die van twee walletjes wil eten, of een spanningsjunk, die het wel leuk vindt een beetje te stoken tussen twee vriendinnen.

In elk geval : genoeg is genoeg...
Zoek je eigen vriendje!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan heel goed. Maar die houd van je als beste vriendin van je vriendin en omdat hij van haar houdt automatisch houd hij ook van jou en jij van hem. Als je van iemand houdt er ontsaan met enig regelmaat spanningen. Zoals je dat zelf omschrijft dat ze dol op elkaar zijn en elkaar goed aanvullen, daar heb je niks te zoeken. Ik denk nogal dat het tussen je oren zit. Als het anders is bedoelt dan het komt vanzelf. Als je iets op dit moment zelfonderneemt, het bestaat risico dat je hun beide als vrienden verliest. En dat zeker zou je niet willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om je vraag te beantwoorden: tuurlijk kan hij een verliefd op je zijn.

Maar ik zou vooral 2 dingen in je hoofd houden:
-Ik denk niet dat je vriendin het erg op prijs zou stellen als er iets tussen jullie zou gebeuren. Die ben je dan gewoon kwijt...
-Je zegt zelf dat hij een soort player is... Ik wil je daar echt voor waarschuwen! Dat wil je toch niet? Dat vind ik persoonlijk een hele nare eigenschap van mensen.
En je wilt toch ook geen vriend die jou beste vriendin zo laat zitten?

Hoe lastig misschien ook: ik zou het echt uit je hoofd zetten/laten!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal moeilijk zijn , maar je moet het loslaten . Hoe zou jij het zelf vinden als jij die vriendin was .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
not done!!!...dit is voor jou verboden gebied zolang jij jou beste vriendin geen verdriet wilt doen!..ik neem aan dat dit niet past in een echte vriendschap meisje!..deze jongen gebruikt zijn charmes om te kijken hoever hij kan gaan,...gebruik je verstand en zoek iemand zonder players mentaliteit,dus iemand die geen ander heeft