ik heb een zus,die zegt altijd ik bel je gauw,maar dat kan maanden duren

waarom? ze zegt je bent mijn liefste zus. ik merk er niets van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Als mensen iets benadrukken en dit ook een paar keer achter elkaar zeggen; dan bevestigen ze hun eigen twijfel dat ze dat werkelijk gaan doen. 'Ja we bellen snel, ik ga je echt bellen, echt hoor' etc.

Jij kunt ook bellen? Of komt het van een kant?
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

bij de een is gauw binnen een paar dagen en bij de andere hoor je lange tijd niks.. het is misschien haar manier van beloven en niet nakomen .. ik heb een broer die zei ik zie je gauw..het heeft 16 jaar geduurd en sinds kort hebben we weer contact
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zul je het gewoon aan je zus moeten vragenwat de reden is.
En anders gewoonz elf bellen als je contact wilt
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is het nu juist ik loop er maar achteraan,zijn niet veel thuis of nemen niet op. het komt meestal van mijn kant,soms krijg ik een korte e mail.maar het gaat altijd over haarzelf. ze informeert nooit eens hoe ik me voel.?ja uit beleefdheid.maar op antwoord van mij zit ze niet te wachten. help! het is mijn liefste zus. harriet
Het is inderdaad vaak rottig als jij meer contact wil en zij er altijd iets langer overdoet dan jij graag wilt.

Voor jouw is gauw dan over een week, maar voor je zus is dat over een paar maanden.
Ook moet je er van uitgaan dat jullie allebei andere levenstijlen er op na houden, voor de geen die tijd te kort heeft, vind je vaak geen gaatje om te bellen. En dus als je na 2 maanden een dag tijd hebt (en er aan denkt) dan bel je. maar dat is dan wel al 2 maanden later.

Er van uit gaande dat ze de waarheid spreekt als ze zegt je bent mijn liefste zus, Heeft dit echter niets met de tijdsduur te maken met terug bellen.
Wat ze hier zegt is dat jij de liefste van al je zussen bent. Als je haar enigste zus bent ben je standaard al de liefste, heb ze 2 zussen dan, dan ben je liever dan de andere zus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind degradatie van bellen/langskomen geen maatstaf voor hoe aardig iemand mij vindt.

Soms zijn mensen gewoon druk met hun eigen leven, dingen aan hun hoofd enzo dat ze er niet eens bij stilstaan dat het alweer zolang geleden is.

Mijn beste vrienden spreek ik ook niet wekelijks of elke maand en langskomen ook niet.

Mijn broertje zie ik amper, toch hebben we een hechte band. Ik bel je gauw kan voor haar "gewoon een uitspraak" zijn. Misschien heeft ze ook de intentie om snel weer te bellen, omdat ze contact altijd fijn vindt en komt het er gewoon niet van.

En als jij dat mist, dan bel je haar toch? :)
13 jaar geleden
Ik heb ook zo een zus. Belde me bijna nooit en wat bleek? Ze heeft een enorme hekel aan telefoneren. Misschien is dat bij jouw zus ook zo. Dat ze belooft terug te bellen kan ze ook zeggen uit beleeftheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier nog iemand die niet van telefoneren houdt! In tegenstelling tot mijn zussen vindt ik het niet leuk om uren aan de telefoon te hangen. Mijn zussen weten dit inmiddels wel en beloven tegenwoordig meteen als ze bellen dat ze het gesprek het niet heel lang zullen maken, wat mij weer een rood "telefoonoor" scheelt. Ikzelf zal ook niet zo snel in de telefoon klimmen.
Er zijn ook andere manieren om contact te onderhouden. Ik zelf ben fanatiek hyver, en vindt dit een makkelijke manier om contact te houden met mensen en op te hoogte te blijven van de dagelijkse belevenissen van vrienden en familie. Of even een mailtje sturen met "hoi, hoe gaat ie?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn nicht had in juni een baby gekregen en omdat ik een druk schema heb , heb ik hun eerst een kaartje met felicitaties gestuurd en erbij gezet dat we gauw langs zouden komen

inmiddels heb ik nu een afspraak gemaakt en die is pas in oktober dus zijn we alweer 3 en een halve maand verder sinds de geboorte

ben er zelf verbaasd over maar in mijn beleving is het gauw

wat gaat de tijd toch snel