hij 33,ik 50.

waarom valt de hele wereld over me heen,hij wil het,ik ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Annswers
13 jaar geleden
Je zou jezelf kunnen afvragen waarom jij er nu ook bij stilstaat en deze vraag stelt. Heb je er zelf ook moeite mee, want dat mag best, vanuit dat punt kun je het gaan accepteren.

Het beste antwoord

Ha, die Douchi;

Heel veel mensen lijden nu eenmaal aan chronische verstikkende hokjesgeest en leggen die dwang aan alles en iedereen om hun heen op. Jullie zijn twee volwassen mensen die goed in staat mogen worden geacht hun gevoelens ten opzichte van elkaar te kunnen beoordelen en verantwoorden. Ga ervoor en let vooral niet op vooroordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Omdat het niet binnen het traditionele plaatje van een relatie past vind een deel van de bevolking het ongepast. Erg vervelend, maar je komte r wel achter wie echt je vrienden zijn. :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan is het jullie geluk en heeft de rest er niks mee te maken, jullie geluk telt, als andere mensen daar niet mee kunnen omgaan of het afkeuren dan is dat jammer, ga voor elkaar, ik herken het. bij mij is het in het begin ook zo geweest, ik ben 45, zij 23 , we zijn al jaren gelukkig samen.

ik wens jullie een mooie toekomst.

gr Hans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen mijn partner en ik zit bijna 18 jaar leeftijdsverschil. We hebben ons nooit iets aangetrokken van de mening van 'de buitenwereld' omdat die niets te maken heeft met wat wij voor elkaar voelen. Mensen zijn erg snel geneigd om alles wat maar enigszins afwijkt af te keuren. Laat ze maar, ze weten niet beter.

Wij zijn al ruim 15 jaar gelukkig samen! Dus ik zou zeggen: volg je hart en ga d'r voor. Veel geluk!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet bij stilstaan :) Doe gerust wat je wilt, lullen doen ze toch wel... Liefde is niet perse leeftijdsgebonden... het wordt wat anders als het om een minderjarig kind gaat.,.. Het zou zo heerlijk en fijn zijn als iedereen elkaar nou eens in zijn waarde liet.
Laat ze lekker lullen joh en geniet lekker van elkaar. Ze zijn gewoon jaloers... Veel geluk samen, :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik sluit me aan bij de bovenstaande reacties, proberen niets van aan te trekken en lekker van elkaar genieten!
Ik ken een man van 51 die een relatie met een man van 24 heeft, waar ik ook zoiets van heb: laat ze lekker gelukkig zijn.
Ook hij krijgt een aantal negatieve reacties over, maar je kunt niet leven naar ieders wens en dat moet (en kan!) je ook niet doen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst is het jouw leven en leef jij het zoals jij het wilt.

Maar ik denk dat de mensen in jouw omgeving ook bezorgd zijn om jouw geluk. De stellen die ik ken(de) met veel leeftijdsverschil zijn nu niet meer bij elkaar, vaak door het leeftijdsverschil.

Maar misschien is jouw partner zeer jong van lichaam en geest en ik hoop voor je dat jullie relatie lang mag duren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan doe je het lekker en kijk je niet naar de hele wereld, maar lekker naar jullie saampjes.
Geniet er maar lekker van, beter liefde dan haat!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En van de rest je geen ene moer aantrekken, het is jullie leven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het past niet binnen de tradities die in relaties schijnen te moeten heersen. Maar als jullie je er allebei lekker bij voelen, wat zal jij je dan van de hele wereld aantrekken ? Laat maar lekker vallen. Het is jouw leven en jij maakt uit met wie je een relatie hebt. Veel geluk ermee in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het niet zo vaak voorkomt dat de vrouw een stuk ouder is dan de man. Toch had ik 2 zulke stellen in mijn omgeving. Bij het ene stel was de vrouw 60 en de man 30 en bij het andere was de vrouw 51 en de man 36 toen ze met de relatie begonnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wereld valt over jullie heen, omdat het volgens de wereld anders is dan ze gewend zijn en de wereld kan over het algemeen niet tegen dingen die anders zijn.

Stoor je er verder niet aan, schijt aan de wereld als jullie samen gelukkig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederlanders houden van doorsnee mensen

trek je er niks van aan

als jij je happy voelt doorgaan

jij wordt heel gelukkig en lang zamen want vrouwen worden wel 10 jaar ouder dan mannen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij wilt, Hij wil, DOE HET DAN en laat ze allemaal de kolere (sorry) krijgen. Leeftijd is niet belangrijk. De liefde , daar gaat het om! Bij voorbaat van harte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn het jouw vrienden en/of familie die er over vallen of bedoel je vreemden die jullie niet kennen?
Als het goede vrienden/familie van jou zijn bedoelen ze het waarschijnlijk goed voor jou, misschien zien ze iets in hem wat jij niet ziet, zijn ze bang dat hij jou verdriet zal doen in de toekomst? Als jij alle vertrouwen hebt in de relatie zal de tijd het leren, en zullen je vrienden ook vertrouwen in hem gaan krijgen.
Met vreemden heb je in principe niks te maken, het is jammer als ze negatief doen maar als jullie gelukkig zijn gaat dat alleen jullie aan. Je hebt de tijd in je voordeel, vroeger zag je bijna alleen oudere mannen met jongere vrouwen, tegenwoordig steeds vaker andersom.
Ik wens jullie heel veel geluk en liefde!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij was dat in het begin precies hetzelfde, ik had hem gemanipuleerd zei men. Hij is 10 jaar jonger dan mij en hij weet heel goed wat hij wil. We zijn inmiddels 10 jaar verder en er niemand meer verbaasd over dit feit. Het is nu geaccepteerd. Dus niks van aantrekken en gewoon je leven leiden zoals jullie dit willen dan verdwijnen de vooroordelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer je er niks van aan te trekken.Ik snap dit niet als jullie toch happy zijn waarom zeuren al deze mensen dan zo.Ik vindt het een compliment naar jou toe dat je een jonge vent aan de haak slaat.Geniet van elkaar en ze wennen er vanzelf wel aan.