Wat zijn originele dates om te doen met een protentiële partner?

Waarbij het doel is elkaar beter te leren kennen, elkaar (leren) vertrouwen en gewoon samen wat leuks doen. Had al bedacht om samen met haar te dansen (heb zelf aantal jaar dansles gehad), maar 1 beperking; het moet overdag plaats vinden.

Toegevoegd na 24 minuten:
Bij voorkeur gaat het om iets actiefs samen te doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

- Karten
- Kajakken
- Klimmen
- Mountainbike

Altijd leuk om te doen =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Een boswandeling maken en dan ergens koffie drinken.

Misschien niet erg origineel, maar in de natuur voel je je doorgaans veiliger en prettiger en praten is dan minder moeilijk.

Toegevoegd na 5 minuten:
Oh ja en als het klikt geef je haar na afloop een lekkere massage ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mountainbiken en een hapje eten toe
of indoorklimmen
13 jaar geleden
anneliez
13 jaar geleden
zo zie je maar, originaliteit is helemaal niet nodig voor een gezellig dagje uit.
anneliez
13 jaar geleden
Als jullie helemaal hoteldebotel bij elkaar zittenen alleen maar oog voor elkaar, weet je de volgende dag niet eens meer wat je gedaan of gegeten hebt. Dan is een bankje in het park al genoeg;)
fijne dag ;)
Afspreken op een naturistencamping/strand,voorkomt bij beiden veel vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen naar de sauna.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen een maaltijd bedenken, inkopen, koken én opeten.
Is bij ons thuis al héél lang een succesnummer, óók op vakantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagje naar Amsterdam , die grote stad.

Eerst ontbijten / lunchen op het Damrak , daarna op zoek naar leuke winkels in de Jordaan , genieten van de oude huisjes en de smalle straten. Of in de grachtengordel kijken in de talloze galerieën en iets moois zien dat jullie allebei mooi vinden.

Daarna naar Madame Taussaud's , het Rijksmuseum of Nemo , en samen een ijsje eten.

Lopen door het Vondelpark , een biertje of een glas wijn drinken in het café en 's avonds naar iets cultureels gaan.

Daarna op tijd naar huis, tenzij een overnachting met z'n tweeën tot de mogelijkheden behoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recentelijk ben ik samen met een dame op tweede date geweest naar een klimbos. Actief, leuk, origineel en, voor sommigen, het verleggen van de grenzen.

Een picknick kan erg leuk zijn, of, als het weer meezit een sloepje huren en lekker dobberen.

Wat ik zelf nog niet heb gedaan maar wel erg leuk lijkt is een avontuur in het donker.

http://www.inhetdonkergezien.nl/

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien niet zo origineel maar wel leuk, nodig die persoon eens thuis uit en bak een cake ofzo, of kook lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het instituut voor beeld en geluid in Hilversum. Als je van dezelfde generatie bent kun je het gelijk over je jeugd en herinneringen hebben.