Wat is de beste manier om om te gaan met een 'Bridezilla' ?

Ik ga morgen op weg naar een bruiloft (zaterdag bruiloft) en nu hoor ik van de ceremoniemeester dat de bruid behoorlijk over haar toeren is. Hoe zal ik erin gaan? (Ik ga haar haar en make-up doen)

13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik zou in ieder geval duidelijk tegen haar zijn. Dat ze over haar toeren is is haar probleem maar als jij met haar bezig bent zit ze stil, punt. Jij moet wel je werk kunnen doen.
Anders zou ik er gewoon mee stoppen en wachten tot ze weer rustig zit.

Als het iemand is die je goed kent en die dicht bij je staat kun je proberen met haar te praten (over koetjes en kalfjes of zo) of haar een kleine massage te geven.

Dat ze gespannen is, is logisch maar jij moet wel je werk kunnen doen.
succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
inderdaad, scherp.

Andere antwoorden (3)

Even een paar hele duidelijke en heldere woorden uitspreken dat ze tot zichzelf moet komen. Dat ze anders al het moois mist van die dag, als ze zich zo gedraagt.

Soms moet je ze een figuurlijke 'klap in het gezicht' geven.
Helpt vaak het beste bij hysterie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet trouwens niet hoe dicht je bij de bruid staat. Mijn antwoord kan natuurlijk alleen als je de bruid heel goed kent.

Als je alleen haar haren en make-up gaat doen en je kent haar verder niet, dan zou ik mij heel neutraal opstellen en mijn werk doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer zelf zo rustig mogenlijk te blijven,
en probeer een beetje met haar te kletsen over iets wat haar een beetje af kan leiden.
en geef haar wat complimentjes dat ze er leuk uitziet enzo.
13 jaar geleden
Als ze over haar toeren is terwijl jij aan haar wilt gaan werken, kun je misschien beginnen met een hoofdmassage, gewoon door haar haar kroelen, en vol overtuiging zeggen dat dat werkt om te kalmeren.
Helpt dat niet, dan kun je misschien een familielid inschakelen om haar te kalmeren.
Het kan trouwens best zijn dat ze zaterdag een stuk rustiger is.
Succes alvast!