zijn er celebrities die met normale mensen daten of getrouwd zijn.

Toegevoegd na 12 minuten:
met normale mensen bedoel ik mensen die niet beroemd zijn.

Toegevoegd na 6 dagen:
of mensen die een hele simpele baan hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

En met normale mensen bedoel je mensen die niet beroemd zijn?

Ja hoor, er zijn er genoeg.
Lang niet alle acteurs/actrices zijn getrouwd met acteurs/actrices, lang niet alle zangers/zangeressen doen het met andere zangers/zangeressen en er is zelfs een toenemend aantal prinsen/prinsessen die hun (e)ega uit de burgerbevolking kiest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, henk Westbroek is bijvoorbeeld getrouwd met Julia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wat dacht je van Tom Cruise & Katie Holmes. Katie was voorheen niet beroemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van La Paay en haar vriendje Nick?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor genoeg . Julia Roberts is getrouwd met niet
beroemd man.
Oprah Winfrey is getrouwd met niet beroemd man.
enzo zijn er nog meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En Nicholas Cage is met een serveerster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle mensen waarvan je niet weet met wie ze getrouwd zijn, zijn getrouwd met 'normale' mensen!