Ik heb nu een account op Goeievraag, mag mijn moeder mij als ik een vraag stel of een antwoord geeft ook een plus en een min geven?

of is daar een regel voor.
want we zijn het vaak niet eens.
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

11.2 Algemene Voorwaarden:
Indien meerdere personen één internet verbinding delen, is het voor ieder van deze personen toegestaan zich te registreren onder een apart account. Het is echter niet toegestaan om gebruikers die dezelfde internetverbinding delen te belonen met plus-stemmen op vragen of antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Af en toe zal geen probleem zijn, maar maak er geen sport van. Dan heb je kans dat de mods ingrijpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zij ook daadwerkelijk vindt( beetje objectief als het kan), dat het een goede vraag of een goed antwoord was, dan is er geen enkel probleem dat zij je een plusje geeft. Daar is het plus/ min systeem ook voor in het leven geroepen.

Blijkt je moeder jou structureel te plussen voor alles wat je hier op de site doet, dan zul je merken dat de moderators jou en je moeder aan de jas gaan trekken en maatregelen gaan nemen. Een maatregel kan zijn dat je moeder een tijdje of permanent geen beoordelingen meer mag geven bijv.
13 jaar geleden
Als jullie dat samen op 1 account doen, is dat überhaupt niet mogelijk! Jullie zullen dus ieder 1 account moeten hebben.
Als je elkaar niet meer punten toespeelt, dan je ook aan anderen zou geven,lijkt het me geen probleem.
Zie b.v. Stippel en haar dochter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan alleen als jullie allebei een account hebben. Dan kun je wel elkaars vragen of antwoorden waarderen. Je kunt geen plussen of minnen geven op je eigen account.