ik ben een jongen 16 jaar en vind een meisje van 18 heel erg leuk ze heeft alleen al een relatie lees in de extra uitleg voor meer details

ik ben dus 16 over een maandje 17 en ik vindt een meisje van 18 heel erg leuk alleen ze heeft nu nog een vriendje van 16 en volgens haar en mijn beste vriendin vindt ze mij ook leuk maar ik weet niet wat ik moet doen want we hebben heel veel gemeen lachen constant met elkaar ik probeer haar ook al wat aanwijzingen te geven dat ik haar enorm leuk vindt ik praat alleen maar over dr bij dr vriendin en probeer telkens aandacht te trekken van haar en probeer ook steeds met dr af te spreken maar ik wil niet zomaar haar relatie kapotmaken (die overigens vrij slecht gaat bij haar) maar als iemand mij tips kan geven van wat ik nu het beste kan doen haar en mijn vriendin probeert ons al te koppelen maar ik wil wel maar wil niet zomaar haar relatie kapotmaken vanwege dat ik haar leuk vindt help me plz ik heb autisme(pdd-nos) en adhd (zeg het erbij omdat ik het ergens las in een van de reacties op vragen) maar ik doe er alles aan om haar hart te winnen ze heeft de mijne al verovert

groeten yoshi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (6)

Zet haar uit je hoofd, je moet niet willen stoken in een relatie.

Er zijn nog 6 miljoen andere meiden en vrouwen in Nederland en ik schat 3 miljoen single dus er zijn er nog genoeg over voor je.

Achter een bezette dame aangaan leidt alleen maar tot problemen met haar en zeker met haar huidige vriend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt problemen met haar? En die vriend wat zou je dat boeien daar heeft hij niks mee te maken.
Als jullie zo goed met elkaar kunnen opschieten, zou ik voorlopig geen actie ondernemen. Nu kan ze misschien oneindig onbereikbaar lijken, je hebt veel meer kans als haar huidige relatie uit zichzelf uitgaat. Als het nu stukgaat, omdat ze moet kiezen tussen hem en jou, begint de relatie met jou meteen negatief. Dat zou zonde zijn! Beter kun je haar dus eerst de rust geven om erachter te komen wat ze wil, en een goeie vriend zijn. Als ze meer voor je voelt, komt dat er vanzelf uit. Wel heel moeilijk om niets met je verliefde gevoelens te doen. Dat snap ik hoor! Maar probeer van het gevoel te genieten. Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon niet doen. Zij heeft een relatie. Dat moetje respecteren Als zij besluit dat ze liever iets met jou heeft, dan is dat haar besluit. Maar een raltie kapot maken is altijd fout. Jij kan van een afstand niet zien of hun relatie goed is of niet, en dat zou ook niet relevant moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastige situatie. Ik denk dat je het beste rustig aan kunt doen, zoals hierboven al eigenlijk ook aangegeven wordt. Maar focus vooral (ik wil niet oudbollig doen hoor!) op je opleiding/ werk of wat jou dan ook graag bezig houdt.

ZO blijf je bezig en wordt je misschien wel ineens verrast door een nieuwe wending in deze situatie. Dus blijf bereikbaar en neem af en toe, op een spontane manier contact met haar op.

Good Luck!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb geduld. Gewoon leuk met haar omgaan zonder iets te forceren. Uiteindelijk zal zij de knoop doorhakken als zij graag met jou verder wil. Tot die tijd gewoon leuke vriendschap onderhouden.

Wanneer je het loslaat, komt het sneller naar je toe ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha XD gewoon proberen joh! En wie weet vind ze jou wel leuk.