Een paar jaar geleden was het nog niet zo populair, maar nu gebruiken echt al miljoenen mensen online dating om iemand te ontmoeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Relatiebemiddelingsbureaus zijn weer in opkomst. De toenemende populariteit is te danken aan tegenvallende ervaringen met internetdating.
Na jarenlang een min of meer sluimerend bestaan te hebben geleid in de schaduw van de razendsnel opgekomen datingsites op internet hebben ze nu weer de wind in de zeilen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar schatting bezoeken een 20.000.000 mensen wereldwijd een keer per maand een datingsite. Ze geven gemiddeld een 200 euro per jaar uit aan online dating diensten. In België en Nederland zou het gemiddelde per jaar rond de 150 euro schommelen. Het blijkt dat ongeveer 1 op 3 vrijgezellen gebruik maakt van een online dating dienst om een partner te vinden en dit in alle lagen van de bevolking. In de leeftijd tussen de 30 en 40 vinden we de meeste leden van online dating websites. Dit is te veklaren door dat zij een grote groep vormen die uit een lange relatie komen en via een online dienst zich een nieuw sociaal netwerk proberen op te bouwen. De tijd dat online dating diensten meer voor de sociaal minder vaardigen onder ons waren zijn voor goed achter ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij is het erg populair. je ziet steeds meer sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zo populair geworden , dat men in mijn kennissen kring niet begrijpt dat ik als single niet op een datingsite(s) zit .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodra er reclames op tv komen, is iets erg populair of zal het dat worden toch? ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik las laatst een artikel over over online dating. Misschien interessant http://www.be2.nl/be2/glossary/online-dating.html. Het schijnt dat het de populariteit van online dating nog steeds aan het groeien is.