de garantie dat inschrijven bij een datingsite ook het gewenste resultaat heeft, krijgt u natuurlijk nooit. Bekende datingsites in Nederland:
lexa.nl
relatieplanet.nl
13 jaar geleden
Tja of het echt werkt... Je kunt er mensen leren kennen, maar of daar DE persoon tussen zit waar je echt op zit te wachten, soms wel, soms niet.
Mijn broer is getrouwd met een vriendin die hij ontmoet heeft via Relatieplanet.
Een vriend van me woont nu samen met iemand die hij via Parship heeft leren kennen.

Maar om nu te concluderen dat die Datingsites dan wel werken en andere niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of het werkt ligt niet echt aan de site, maar ook aan jezelf en de andere persoon natuurlijk.
Maar ik zou wel gewoon een betrouwbare site gebruiken, waar je eventueel voor moet betalen. Ik geloof niet echt in dating via speurders of marktplaats e.d. Hier zitten veel fakers en 'Russische vrouwen' e.d.
Reageer niet op berichten waar wordt gevraagd te sms-en naar een nummer voor contact of je in te schrijven bij een bepaalde site om zo contact te krijgen met de dames.
Hou je van wat vollere vrouwen, dan kan je op onderstaande site terecht. Andere sites zijn hierboven al genoemd.

Toegevoegd na 50 seconden:
Of bén je een vollere vrouw... (zag na het antwoorden pas je naam, dat kán een man zijn, maar ook een vrouw....)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind dating wel erg duur,kon gratios inschrijven bij relatieplanet kreeg volop reacties maar kon niet reageren moest eerst betaald worden,ben ook ingeschreven bij knuz.nl echt helemaal gratis,maar nooit geen enkele reactie ben toch zelfde persoon met zelfde foto,geeft toch wel te denken,maar kan je het betalen kan je het eens proberen succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Relatieplanet! Ik heb nu alweer bijna 8 maanden een relatie en voor beiden was het onze eerste internetdate en meteen raak. Gebruik je gevoel (en verstand) en ga lekker op zoek! Kan gratis, maar 1 van de 2 moet wel betalen want anders kun je niet in contact komen. Als er 1 betaald kan die zijn mailadres aan je doorgeven en zo via andere weg (msn bijv.) chatten of mailen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de meeste van die sites adverteren groots met "gratis"
maar dat gratis is beperkt tot het inschrijven daarna als je een bericht wilt sturen of lezen ga je betalen.
de enige echt gratis site die ik ken is .

www.netsamen.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring was echt super! Ik heb mijn huidige vriend zo ontmoet. Dat was bij http://www.be2.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.badoo.com helemaal toppie ... ze hebben ook een afspraakjes spel speciaal met mensen uit jouw stad... voor een deel is het betaald maar gratis is het goed en genoeg te doen om in contact te komen met mensen uit jouw omgeving... ik heb nu verschillende mensen om leuke dingen mee te doen en ik heb mijn liefde er leren kennen waar ik nu twee maanden mee samen ben...

je moet wel een foto plaatsen anders wordt je profiel niet geplaatst... enige nadeel vind ik dat je niet op naam kunt zoeken, maar iemand kan je een link geven om er alsnog te komen. ook een aardige site maar minder druk, dicht volledig gratis is: www.knuz.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn eigen ervaring is dat www.knuz.nl werkt. Het is nog volledig gratis ook. Overigens is de kans dat je op een datingsite echt een partner vindt zeer klein, ca. 3 %. Veel succes ermee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het heeft denk ik niet echt te maken met de site waarvoor je kiest. Op welke site je ook zit, het is en blijft een toevalstreffer als je er iemand vindt met wie het helemaal goed voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.funkyfish.nl