Uit eten met vriendin vanaf welke leeftijd?

Ik heb al een tijd een vriendin en we kwamen er pas achter dat we al ongeveer 6 maanden hebben. We wisten niet precies hoe lang dus we hebben een leuke dag uitgekozen. wo 07-07. nou was ons idee om samen uit eten te gaan. Nou ben ik bang dat wij daar een beetje jong voor zijn. (ik 15, zij 16). Maar we willen iets anders doen dan naar de bioscoop. Dat doen we al best wel vaak. uit eten met vriendin van 16, kan het of kan het niet?

Alvast bedankt.

Palli

Toegevoegd na 13 minuten:
Iedereen heel erg bedankt voor de snelle reacties. En ik was inderdaad niet van plan om naar de mac te gaan :). Ik heb er 150 € voor uitgetrokken. Verwacht niet dat het zo veel word maar het geeft een beetje speling. Ik denk dat tapas leuk is of inderdaad de Griek.

Groet
Palli

Toegevoegd na 13 minuten:
Iedereen heel erg bedankt voor de snelle reacties. En ik was inderdaad niet van plan om naar de mac te gaan :). Ik heb er 150 € voor uitgetrokken. Verwacht niet dat het zo veel word maar het geeft een beetje speling. Ik denk dat tapas leuk is of inderdaad de Griek.

Groet
Palli

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom denk je dat dat niet kan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik gewoon met familie uit eten ga zie ik eigelijk geen echt jonge stelletjes. Maar het kan zijn dat ik niet goed kijk hoor :)

Het beste antwoord

Natuurlijk kan dat! Afhankelijk van je budget, wanneer je de Mac of een pizza niet 'uit eten' noemt kun je beginnen met een echte Italiaan, Griek of Chinees, Surinamer! Ik zeg: gewoon doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Natuurlijk kan dat. Als jullie het allebei leuk vinden doe het dan gewoon.
Uit eten gaan is niet leeftijdgebonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk kan dat, zoek een gezellig restaurantje (De Mac lijkt me niet echt sfeervol). En als je bang bent dat je je toch niet prettig zult voelen daar, ga picknicken
13 jaar geleden
Doen,hartstikke leuk,lekker eten,een fijn gesprek.Goed idee hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan dat, waarom niet. Er is geen leeftijd aan verbonden en als jullie dit leuk vinden, gewoon doen en er van genieten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja leuk, naar de Italiaan of de Griek, heel gezellig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doen hoor. Ik ging rond die leeftijd ook uit eten met mijn vriendje, je bent heus niet de enige.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon uit eten gaan, super leuk en helemaal niet raar. Mss nog een leuke tip; ga van tevoren naar het bewuste restaurant en vraag of ze iets speciaals voor je vriendin kunnen doen. Bijvoorbeeld bij het nagerecht, dat kunnen ze dan serveren met een hartje of met een tekst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een goed idee , en dat kan zeker op jullie leeftijd ! Een prettige dag samen , en veel geluk voor de toekomst . Gr.