Wat doe je als je je huwelijksdag vergeten bent?

is niet zo'n beste beurt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is vandaag je huwelijksdag, of is hij helemáál aan je voorbijgegaan?

Het beste antwoord

Hoelang ben je getrouwd?
Je bent het hele jaar door getrouwd hoor. Niet alleen die ene dag! Maak er niet zo'n punt van.
Als er door je partner wel een punt van gemaakt wordt, ga je lekker uit eten en ook een leuk kadootje doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (30)

Je eigen huwelijksdag neem ik aan?
Schrijf een mooi gedicht
Ga nog even langs de bloemist haal daar een mooi boeket.
Regel nu nog ergens een restaurant waar jullie vanavond kunnen eten.
Verwen je partner en laat zien dat je geniet en ontspannen bent.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets misschien.......?

Een man kwam gisteren in grote moeilijkheden toen hij zijn trouwdag vergeten was.

Zijn vrouw zei hem: -Je kan er beter voor zorgen dat er morgen iets op de oprit staat dat van 0 naar 100 gaat in minder dan drie seconden!

De volgende ochtend vond de vrouw een pakje op de oprit.

Zij opende het en vond een splinternieuwe badkamerweegschaal...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opnieuw trouwen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een smoes verzinnen en gauw een bos bloemen kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je je schaamt. En zeg dat je nooit meer zal overkomen. Zorg daar dan ook voor. En maak het op een andere manier goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja das niet zo mooi!!
misschien is je partner het ook vergeten!
maar ga lekker samen uit eten vanavond!
komt wel weer goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef haar de schuld dat ze je niet heeft helpen herinneren!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eerlijk zijn, vergeten is iets menselijks.
Maak het gewoon in orde door dat te doen of te geven wat je gedaan zou hebben als je het niet vergeten was.
Met een oprecht gemeende excuses erbij en als je partner van je houdt komt het heus wel goed.
Zij/hij zal weten dat het niet expres was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
malita, bedankt.
Vraag snel niet ditmaal om haar hand maar om haar voet. Vóór ze de benen neemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou dit weekend maar even geen voetbalwedstrijden gaan kijken en iets leuks met haar doen. (refererend aan je andere vraag wat partners ervan vinden als je voetbal kijkt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geweldig : D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel belangerijk, zij is nr 1! + dus.
je vader en moeder bellen van jou en haar als ze nog leven

zij weten het wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerlijk zeggen

want eerlijkst duurt het langst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het de eerste keer? Geef het gewoon toe en koop een bloemetje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een goed huwelijk is dan zou ik dat mijzelf wel een beetje kwalijk nemen denk ik ! Al hoewel ik zelf niet getrouuwd ben .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je diep schamen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je schamen, en als je partner er moeilijk over blijft doen, scheiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jezelf heel erg schamen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vervang het door een ander dagje uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan hoe lang het inmiddels geleden is dat je getrouwd bent.

Zeg gewoon Tjemig wat erg ik was het gewoon kwijt dat het vandaag al de ...... is
De tijd gaat ook zo snel

En ga dan alsnog de leukste dag van het jaar organiseren!!!
Een uitstapje waarbij je partner het middelpunt is

scoor je punten mee hoor !!

en volgend jaar alvast in je mobiel een reminder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk zijn
Goed maken > zelf een oplossing bieden
Eventuele stortbuien voor lief nemen
Duidelijk maken wat je voelt/denkt
(klinkt corny misschien, maar in deze volgorde werkt het vaak)

Bijvoorbeeld zoiets:
Ik ben onze huwelijksdag vergeten, daarom gaan wij *de komende twee weekends helemaal in het teken zetten van ~*, het spijt me want dat was stom, ik wil niet dat deze ene vergeten huwelijksdag levend blijft, en ik hou heel erg veel van je

Maak het niet te moeilijk (wees duidelijk en bondig) :) als je echtgeno(o)t(e) dat wel doet dan moet dat maar; belangrijk is om er zo weinig mogelijk last van te ondervinden. Gebeurd is gebeurd, het is in dit geval -denk ik- de kwestie hoe je er mee om gaat

Toegevoegd na 3 minuten:
!!! En oooh pas er toch voor op om beloftes te doen die je niet waar kunt maken!! Hierbij denk ik aan: ik zal het nooit meer vergeten, ik zal voor eeuwig van je houden, ik zal nooit meer een afspraak afzeggen, enzovoort
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je diep schamen inderdaad.

Betekende die dag dan soms niets voor jou? Het is belangrijk om zulke tradities in stand te houden om je te herinneren waarom je bent waar je nu bent en wat je voelde toen je "ja" zei.

Dat houdt mensen bijelkaar.

Als je zo'n dag vergeet lijkt het of je jezelf in een sleur waant en het je niets interesseert.
Ik vind het jammer voor je, met zulk gedrag kan je veel kapot maken. Is dat dan wat je wilt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zeg je:schat, ik was onze bruiloft niet vergeten.dan is dit niet zo erg toch....
13 jaar geleden
neem haar mee naar een restaurant :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem je partner uit eten en trek een shirt aan met "ik ben mijn huwelijksdag vergeten" zodat iedereen het kan zien.
13 jaar geleden
Mijn charmante echtgenote vergeet dat elk jaar weer, haha. Ik nooit.

Maar ik herinner haar er altijd weer aan als ik haar er een gedicht over overhandig.

Ik vind het niet erg dat zij dat steeds vergeet..we houden toch wel van elkaar.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelijk proberen goed te maken. Verzin zo iets speciaals dat dit nooit vergeten zal worden :) suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alvast voor volgend jaar in je agenda zetten.

Hier ga ik er vanuit dat het niet ook je trouwdag is, want in dat geval denk ik dat je weer bij 'daten' kunt gaan beginnen. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er op de dag zelf achterkomt, kun je snel nog wat regelen.
Is het na dat zij/hij je heeft geconfronteerd...tja, jammer, niks meer aan te doen. Het is geen goede beurt, maar ook geen wereldramp.

Het eerste wat je dan moet doen is het in je agenda/outlook/mobiel/kalender/site die belangrijke data voor je herinnerd (en je dan mailt)/.../ zetten.

Daarna alsnog iets leuks regelen. Dan is ze/hij het vast snel vergeten. (het leuke vervangt dan de minder leuke herinnering)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bloemen kopen met een kaartje erbij: Morgen zou ik weer met je trouwen, hou vol!