Gespreksonderwerpen? Waar kan je het zoal over hebben met een meisje dat je leuk vind?

Is een collega en praten vaak zeg maar in het openbaar(supermarkt). Maar waar kan je zoal over babbelen? Loop namelijk vaak vast..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.5K

Antwoorden (7)

Nu in deze tijd kun je vragen, ga je nog op vakantie en zo ja, waarheen?
Je kunt ook vragen waar ze heen gaat als ze gaat stappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is jouw collega, dus je kent haar interesses. Dáár ga je 't over hebben......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag haar wat haar hobbies en interesses zijn en ga daar over praten.

Nog even een link naar een vraag die vorige week gesteld is en die voor jou misschien ook wel handig en interessant is. Het gaat over de onderwerpen waar je het met een meisje beter niet over kunt hebben.

http://www.goeievraag.nl/vraag/onderwerpen-irrelevant-meisjes.63171

succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grappige onderwerpen om te beginnen werken altijd goed

verder belangstellende vragen aan haar stellen zodat je er achter komt wat haar interesseert
die kun je gebruiken om op verder te gaan: welke film heb jij het laatste gezien en dan verder
welk boek/blad/ etc heb jij het laatst gelezen
ik hoorde van de week zo'n mooi liedje......... wat vind jij mooi
in welke landen ben je allemaal geweest etc
uiteindelijk koopt het dan vanzelf wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag of ze ook zo gek op voetbal is? of wat nou echt de verschillen tussen vrouwen en mannen zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het hebben over een tv-programma wat indruk heeft gemaakt of over nieuwsfeitjes.Bijvoorbeeld heb je ook gehoord dat.......enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk kun je met een meisje over vrijwel alles praten of denk je dat er onderwerpen zijn waarover het meisje van tegenwoordig niets weet?

Praten met veel creatieve, dus scheppende humor, vinden meisjes altijd leuk. Tenzij je natuurlijk voortdurend de lolbroek wil uithangen..dan word je namelijk al heel gauw vervelend.

Dus je onderwerpen een beetje brengen op een beetje originele, grappige wijze.

Wat veel meisjes echt interessert, interresseert jou waarschijnlijk niet. Hun kleding, make up enzen vooral een beetje kletsen over andere meisjes, haha..de echte meidenpraat dus.

Gr. Ton