Kan het nog goed komen?

Mijn ex en ik zijn ongeveer 12 weken uitelkaar. Omdat hij gevoelens voor een ander meisje had. Ze hebben ongeveer 6 weken een relatie gehad. Je moet er wel bij weten dat die relatie is begonnen op de dag dat het tussen hem en mij uitging.
Nu is het tussen hen. En mijn gevoelens voor hem zijn niet over gegaan... ik heb een week of 4 geleden weer contact met hem gezocht, en het gaat eigenlijk heel goed, het is heel gezellig als we hyven of msnen. Zou het nog goed kunnen komen? En zou ik het hem moeten vertellen? Ik ben bang dat hij me voor gek verklaart. Ook al is daar geen echte rede voor...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

@ Je moet er wel bij weten dat die relatie is begonnen op de dag dat het tussen hem en mij uitging.

Geloof je dat werkelijk? Als je dat zo ziet, is het wellicht beter dat jullie uit elkaar zijn. Klinkt misschien hard voor je, ik kan het niet anders verwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Stel hij wil weer bij je terug komen, weet jij dan nog wel zeker dat je het wil, hij heeft je blijkbaar al eens eerder voor een ander verlaten en weet dat jij hem toch wel weer terug neemt.

Als jij jezelf dat vertrouwen kan geven en echt zeker weet dat hij deze keer wel bij blijft (natuurlijk weet je dat nooit 100% zeker, maar goed).

Ik zou nog eens goed gaan nadenken of er niet iemand is die altijd 100% voor jou gaat, niet jou verlaat voor een ander en dan met hangende pootjes weer terug komt naar het vertrouwen. Heb het er goed met elkaar over voor je halsoverkop weer wat begint en je weer in dezelfde situatie eindigt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij kreeg een ander op de dag dat jullie het uitmaakten!!!!
Dan gaf hij ook maar barweinig om je hoor!
want normaal wacht je weer even met een nieuwe relatie
ik denk dat hij al lang wat met die ander had
dus......
wil je dat het echt nog goed komt nu....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat je geen leeftijd noemt.
Jammer dat wij niet weten of het om een 'verkering',
een 'relatie' of een 'huwelijk' ging.

Denk er om: hyven en msnen is niet het echte leven.

Nee, ik zou hem dat niet vertellen.
Zelfs al verklaart hij jou niet voor gek.
Hij was degene die door zijn "vreemdgaan" jullie relatie
heeft verbroken.
Als hij jou terug wil, dan zal hij dat moeten aangeven.

Ga A.U.B. intussen proberen je eigen leven weer op te bouwen. Dat moet na 12 weken toch aardig op de rails zijn.
Stel je onafhankelijk en sterk op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja op jouw leeftijd moet je daar niet te serieus in zijn. Probeer je eerst eens in andere contreien op te houden, nieuwe mensen leren kennen, ook jongens. Misschien vind je het daar zelfs leuker, maar het zal je aandacht in ieder geval even van deze kwestie afhouden. Daarbij kan je misschien na zo`n periode er achter komen of je echt nog wel terug wilt. Laat hem sowieso alle moeite doen die maar kan, kijken of zijn bedoelingen wel echt juist zijn, of dat hij je alleen maar wilt omdat ie nu even niks heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je het destijds zelf hebt uitgemaakt.

Maar als dat het geval is kan hij uit teleurstelling en/of verdriet een relatie met dat andere meisje zijn aangegaan.
Wellicht ook om jou 'te tonen' dat het hem niets deed.

Als dit het geval zou zijn, zie ik nog wel een kleine mogelijkheid voor jullie.

Als hij het daarintegen zelf heeft uitgemaakt, lijkt het mij dat de vonk bij hem uitgedoofd was en een verdere relatie met jou niet meer zag zitten.

Voor jou hoop ik dit laatste niet..want je verlangt naar hem.

Je zou kunnen overwegen om eens met hem te gaan praten om te zien of er tussen jullie nog mogelijkheden bestaan.

Ik hoop het van harte voor jou en voor jullie ..want liefde is..om van te genieten en niet om er verdriet van te hebben.

Gr. Ton
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ex!!. Meisje je bent 16 jaar, laat hem toch lekker bij zijn andere lief. OP die leeftijd heb je toch aan elke vinger een goeie. Je hebt nog zooooveel tijd voordat je je bind.