wat is yandere ?

Toegevoegd na 6 minuten:
sonige mensen zegen dat ik dat ben

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb het even opgezocht en het is een japans archetype. Zou me er verder niks vanaantrekken wat ze er van zeggen. Neem het met een korrel zout :)

Het beste antwoord

Yandere is een karakter uit een anime of een film, meestal een vrouw, die verliefd is op de hoofdpersoon uit het verhaal en bereid is vrijwel alles te doen om de liefde van die persoon te veroveren, hierbij het gebruik van geweld om mogelijke rivalen uit te schakelen niet uitsluitend.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
nu snap ik het
Antoni
7 jaar geleden
Mooi!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je

Andere antwoorden (1)

Yandere is iemand die van buiten een erg aardig meisje lijkt te zijn, maar van binnen is ze een moordwapen.