Hoe vind je vriendinnen ?

het klinkt hel raar maar ik kan beter omgaan met jongens , het zijn foute mensen met wie ik omga maar zonder vrienden vind ik het heel moielijk en vriendinne maken is nou ook niet echt bepaald het makkelijkste voor mij en vast nog andere meisjes van 13

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Waarschijnlijk zijn er bij jou op school wel een paar leuke meiden, Je zou een keer voor kunnen stellen om samen iets te gaan doen. Of een sportclub waar in ieder geval meiden zijn die dezelfde interesse hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga veel sporten en veel uit je zal jezelf moeten geven,je moet respect afdwingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt vast wel leuke meiden in je klas zitten, en zo niet, ga dan ook in andere klassen rond kijken.
je kunt natuurlijk ook in de buurt waar je woont kijken.
of op sportclubs gaan.

of bij een muziek vereniging, naar mijn ervaring zijn daar altijd wel leuke mensen en meestal ook wel van je leeftijd, helemaal als je een meisje bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed dat je inziet dat de mensen met wie je nu omgaat geen 'goeie' vrienden zijn.
In je klas zitten vast wel leuke meisjes of jongens waar je eens wat vaker mee om kan gaan. Zit je op een sportclub, of wil je dat gaan doen? Daar kan je ook vaak leuke vriendschappen opdoen.
En 1 of 2 goede vriendinnen is al heel fijn, je hoeft niet 10 goeie vriendinnen te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet in ieder geval jezelf blijven. Soms tref je het dat je geen klik hebt met mensen in je klas. Maar ga jezelf niet anders voordoen dan je bent om maar vriendinnen te krijgen. Uiteindelijk zul je zelf wel mensen tegenkomen met wie het wel klikt. En dat hoeft niet persé op school te zijn. En er is niets mis mee hoor als je meer mannelijke vrienden hebt dan vrouwelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sweety, mijn advies is gewoon jezelf blijven, en je zeker niet anders gaan voordoen dan je bent.
Anders ga je zo in een kramp leven, en het leven is veel te mooi om dat te doen.
Kies niet voor foute vrienden, het zal tegen je gaan werken.
Mijn zoon heeft dat ook een periode in zijn leven gedaan, en het liep grondig uit de hand.
Gelukkig heeft hij hier veel van geleerd.
Vriendinnen kun je maken door je ergens aan te sluiten.
Is er binnen je woonplaats geen disco, voor jouw leeftijd?
Daar zou je eens naar toe kunnen gaan, er worden vaak nieuwe vriendschappen gesloten.
Gewoon proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap wel wat je bedoeld.
Zelf vind ik om gaan met jongens ook leuker. Want ze zijn wat levendiger dan meisjes. Meisjes die besteden alleen maar aan make-up en shoppen ofzo. (Ik doe er niet echt veel aan, want heb grote hekel aan shoppen. Dan moet ik denken wat ik wil hebben, sta ik een uur daar zo in een winkel. Bah!)
En.... hoebedoel je met 'foute' mensen?

Toegevoegd na 2 minuten:
En. ik was ff de vraag helemaal vergeten. Want ik zat alleen naar jou uitleg te staren. Sorry.
Ehm.. Je kan vriendinnen vinden, die hetzelfde interesse heeft als jou. Bijvoorbeeld met jongens omgaan. Dat is er eentje. ;D Maar dat is wel erg lastig, vooral als je in de middelbare school zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat vroeger ook gehad. Meisjes waren op die leeftijd nog vaak jaloers op me, en daardoor accepteerden ze mij ook niet. Met jongens kon ik het veel beter vinden, die deden tenminste normaal tegen me en daar kon ik ook lol mee hebben.
Ik heb zelf gemerkt dat het beter werd op de hogeschool. Daar zijn meisjes ook niet meer zo jaloers, en zoeken ze elkaar meer op een positieve manier op.
Zolang jij er gelukkig mee bent, dan hoef je het niet te veranderen toch?
In welk opzicht zijn de vrienden die je hebt foute mensen, dat snap ik niet zo goed?