Stel niet uit tot morgen, wat je vandaag kunt doen.

Sneller en makkelijker kan het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, echt onnuttig (ik geef geen minnen vandaag, want ik ben te vrolijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef die jonge een tip, daar heeft ie meer aan dan iets zeggen wat hij al weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je vandaag iets doen wat je ook tot morgen kunt uitstellen?
Rustig blijven,
Niet zenuwachtig worden
(je hebt niets te verliezen)
En vooral jezelf blijven
Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Wil je verkering met me?'

Sneller en makkelijker kan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon recht voor zn raap vragen als het moment daar is! Als ze verkering met je wil zegt ze toch wel ja, hoe je het ook vraagt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben op jou,wil je ook op mij zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om de kans te vergroten, kun je t misschien romantisch maken. met een rode roos bv. of minder afgezaagd: een gedurfde poging wagen zoals tijdens bunjeejumping vragen: wil je met me verkering?

mr vooral: SUCCES!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga niet teveel over jezelf praten. wees geïnteresseerd in HAAR.

Vraag haar hoe ze over bepaalde dingen denkt.
Geef niet teveel en te snel je eigen mening meteen daarop. Kan afstoten.

Stop je gevoel niet weg omdat je stoer wilt overkomen. Laat jou gevoel gewoon zien.

Maak iets voor haar . Als teken dat je echt serieus over wilt komen ( tenslotte doe je zoiets niet voor iedereen)
een knutselding of een gedicht bijvoorbeeld

Geef haar een enkele bloem , met een kaartje waarop iets geschreven staat , dat je graag aan haar kwijt wilt.

Zorg voor een frisse adem...( want na die bloem, weet je maar nooit ^^ )

bedenk v tevoren alvast wat onderwerpen waarover je kan gaan praten.
---> geen voetbal, oorlogsspelletjes enz.

Succes en blijf relaxed ! Maak er gewoon een leuke ontmoeting van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eindelijk een goede tip ertussen
Bedenk iets wat jij durft en waarvan je verwacht dat zij dat leuk vindt.

Oefen van te voren een paar keer. Ga bijvoorbeeld voor de spiegel staan en zeg het.

Doe wat je het liefste wilt doen. Je kunt zelf kiezen, alles kan wat je wilt doen, niets moet. Zeg eens "hoi" en in een adem: "ik ben verliefd op je!". Dat is nog eens duidelijk.

Te grote stap? Probeer een kleine stap. Wat dacht je hier van: schrijf een briefje; bel haar op; nodig haar uit voor een feestje; geef een cd-tje met haar favoriete muziek.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem haar mee naar een ruimte waar niet veel of geen anderen zijn. Lukt 't niet, dan vertel/vraag je 't haar daar. Begin met een compliment. Bijvoorbeeld je ziet er leuk uit/mooie kleren/blij dat ik je zie. Vertel dat je haar leuk vindt en als je het aandurft zeg je ook waarom. Vindt je haar grappig, lief, knap of iets anders. Vraag of ze je ook leuk vindt en ze verkering met je wilt hebben. Je kunt ook vragen of ze met je wilt afspreken. Een bioscoop, film, et cetera. Als je zenuwachtig bent is dat niet iets om voor te schamen, maar juist mooi. Het zegt dat je haar reactie belangrijk vindt en dat je haar leuk vindt. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zorg dat je het op het juiste moment vraagt,op de juiste plaats,eerst haar volle belangstelling van haar hebben,je moet met een verrassende opening beginnen,denk na wat haar grootste hobby of wat is

veel succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. zeg niet te direct wat je voor haar voelt (zeg in plaats van ik wil verkering met je: ik vind je leuk (dit is overvalt een stuk minder). Maar probeer eerst uit te vinden of ze jouw leuk vind dit kan je zien aan hoe ze met je praat en aan haar reacties

2. een langzame benadering is goed: praat eerst met haar over iets heel anders (bijv. het weer) en ga in de volgende gesprekken steeds meer in op wat je voor haar voelt (Maar denk aan tip 1).

KAN JE AANGEGEVEN OF JE AL VAKER MET HAAR HEB GESPROKEN, DAN KAN IK VOOR JOUW NUTTIGERE TIPS GEVEN
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, een praatje over het weer...daar zal ze echt op zitten te wachten...
Maar ik ben vrolijk, dus een plus van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was natuurlijk alleen een voorbeeld, je mag praten waar je over wil praten, maar niet gelijk zeggen dat je verkering wil.
gewoon jezelf blijven en eerlijk zijn, dan gaat de rest vanzelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zenuwachtig zijn,
Kalmeren,
Het gaat gewoon heel snel.
Niet bang zijn.
Als die nee zegt OKE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een roos, altijd leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben een meisje en weet hoe een jongen dat moet vragen
begin niet te overdreven
kijk gwn of ze je ziet staan
of niet
geef haar ook aandacht maar niet te veel
als je de touwtjes in handen hebt dan geef je haar caudo s ik verzeker je dit werkt