binnekort zoenen

hoi ik had een vraag :D
Je kan tog ook zoenen zonder tong een soort van Open kus/zoen? Dat zei een vriendin namelijk
Ik ga binnekort zoenen en ik heb het nog nooit gedaan

x

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat fijn dat je dat nu al weet dat je binnenkort gaat zoenen
itsme
14 jaar geleden
van harte gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je ook laten zoenen op lippen waar geen tong achter zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leg eens uit WJHM5600
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spannend!
niet te veel verwachten van de eerste keer.
mijn eerste keer was verschrikkelijk en met de verkeerde persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spannend , hou ons op de hoogte loveyou15. Bij mij was het ongelofelijk mooi en met de juiste persoon , maar wel zo'n 20 jaar te laat .
Maar ja het is de ervaring die telt !

Antwoorden (5)

ach dat gaat vanzelf als je partner wel ervaring heeft volg je gewoon zijn/haar bewegingen en als die geen ervaring heeft dan liggen jullie op dezelfde lijn en dan komen jullie er samen wel uit
veel plezier en maak je niet druk over een zoen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met open mond, tong binnenboord.. Gaat prima! Maar zoals mijn voorganger al zegt; het komt wel goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan ook zonder tong. Begin met een gewone kus op de mond, je kan dan steeds een stapje verder. Kus op de onderlip dan op de bovenlip. Wissel dat af,als je je tong wél wil gebruiken kun je beginnen met het puntje van je tong. Geef plagerige likjes over de lippen. Zo kun je steeds wat verder gaan. Doe wat je gevoel ingeeft en zorg voor een frisse mond, dan komt het helemaal goed. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke + Cindy!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, ervaring he :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat geloof ik bij dit antwoord, prima ervaring!!!
het gaat eigenlijk van zelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het is een kus/zoen met open mond.