Hoe kan je zien of een jongen je leuk vind?

Toegevoegd na 17 minuten:
ik hab ruzie en hij ging voor me op komen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen dank, prettige pasen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij ook

Het beste antwoord

Als je ziet dat een jongen zich anders gaat gedragen, stoer doen naar zijn vrienden, als jij in de buurt komt dan weet je dat hij wil opvallen en is dat vaak een teken dat hij je leujk vind maar nog niet echt de juiste manier heeft gevonden dit adequaat te uitten. Dat is voor een knul ook heel lastig.
Zijn vriendeen zullen hem proberen tegen je op te zetten uit angst om hem als vriend aan een meisje kwijt te raken,
Jongens kunnen daardoor soms heel bot doen en onverschillig.
Wannee r je hem leuk vind en je echt wilt weten wat hij voor je voelt kun je na een periode van flirten met elkaar best eens een babbeltje gaan maken als het een keer niet bij andere in de buurt is.
Het makkelijkst en duidelijkst is dan om een keer een balletje op te gooien want in deze tijd kan dat prima!
Vind je het leuk om met mij...........te gaan o.i.d. ,als hij je niet moet merk je dat wel aan smoezen en uitvluchten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Het 'zien' is lastig, misschien gewoon vragen aan hem vragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij je echt leuk vindt (ligt ook aan de leeftijd, ik weet niet hoe oud hij is) dan laat hij dat wel zien door zijn best te doen voor jou op een positieve manier. Doet hij dit niet, dan is hij duidelijk te veel met zichzelf bezig en is hij jou niet waard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke jongen is daar weer anders in.Sommige gaan niks doen en alleen over je nadenken over hoe het zou kunnen zijn,anderen gaan opvallend veel met je om ineens.

Maar als je het hebt over op straat iemand tegenkomen of in een in een trein of zoiets dan zit het hem vooral in het oogcontact.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt maar vier bronnen weten te vinden? Volgens mij is deze vraag inmiddels al zeker een keer of 40 voorbij gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo allas
Je kunt het niet echt zien, wel merken.
Als je naar hem lacht en hij lacht terug is dat al een goed teken.
Probeer met hem in gesprek te komen dan merk je het wel, als hij het gesprek afkapt vindt hij je vast niet leuk maar als hij het gesprek gaat rekken en terug babbeld vindt hij je vast leuk.

Toegevoegd na 15 minuten:
Dat voor je oplomen is een heeeeeel goed teken, hij heeft dus geen hekel aan je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat merk je gewoon!
houding, benadering, een blik, geniet ervan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan staat er een bord voor z'n kop met de tekst ik vind jouw leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt aan iemand zien of ie je leuk vindt als zijn pupillen groter worden als ie naar je kijkt. Dat is een natuurlijke reactie die wij hebben als we kijken naar iemand die we leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat voel je onderbewust wel aan. ;)