Wat doe je als iemand na 5 maanden weer kontakt met je zoekt. Het stuurt je in eens weer wat per windows live messenger .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

tja als het een vage kennis is dan kan je gewoon reageren.
als het een vriend is had ie wel eens wat eerder iets kunnen zeggen.
en anders gewoon negeren.
ligt er ook aan wat jij zelf wil natuurlijk he
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon antwoorden... waarom niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag hem eerst waarom hij jou 5 maanden negeerde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een echte vriend cq vriendin maakt het niets uit dat iemand een periode even niets van zich laat horen. Dus wat is de waarde van deze vriendschap...