Waar merk je aan of iemand vreemd gaat ?

Toegevoegd na 21 uur:
even voor de duidelijkheid , de vraag is niet voor mij bedoelt,maar voor een vriendin die denkt dat haar partner vreemd gaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Mannen zijn heel onvoorzichtig van nature, vrouwen hebben vaak meteen door dat er iets niet klopt. Mannen die ineens condooms in hun broek laten zitten terwijl je al jaren zonder condoom vrijt.
Het veel te vaak naar 'vrienden' gaan en daar best wel onduidelijk over zijn.
Ineens veranderen van kledingstijl, betere persoonlijke hygiëne, ander geurtje, stiekeme telefoontjes, hoorde je eerst de sms-toon, nu niet meer.
Overdreven vrijgevig van de ene op de andere dag, vaak bloemetje geven.
Vrolijker zijn en daar geheimzinnig over doen, meliger doen.
Vaker seksuele toenadering zoeken, om te camoufleren dat er bij twijfel van jou, écht niets aan de hand is.
Enfin legio.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt net alsof je uit ervaring spreekt, hahaha....
Maar het klopt wel. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je. Ik dacht het zelfde als Italklaas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laten we een ding hier eens heel duidelijk stellen
Het zijn niet alleen mannen die vreemd gaan!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt, ik heb het jaaaaren geleden zelf ook gedaan!
En klopt precies wat hier boven staat;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Expert!+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WJHM5600, helemaal met je eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 helemaal waar en geldt ook voor vrouwen. Gedrag is vrijwel hetzelfde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ben nooit vreemd gegaan en ben het absoluut niet van plan ook. Ondanks het feit dat ik in verscheidene reacties heb laten blijken een terminaal zieke vrouw te hebben die al 13 jaar kanker heeft, haal ik mijn bevrediging uit andere dingen en heb ik het 'fatsoen' om mijn relatie met haar niet te verloochenen door 'vreemd' te gaan. Sterker, ze heeft het heel vaak voorgesteld om mijn geneugten ergens anders te zoeken, dus zijn we daar heel open in.
Jarenlang als bartender in de horeca en als eigenaar van een hotel, hebben mij genoeg inzicht gegeven in de kenmerken welke een vreemdganger tentoon spreidt.
Dus eigenlijk ben ik een expert in het vreemdgaan, die nooit 'daad'werkelijk vreemd is gegaan....mmmm typical:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Oblomov Diep respect! Sterkte!

Andere antwoorden (8)

Als jij plots niet meer de volle aandacht krijgt als vrouw dan is de kans dat hij vreemd gaat aanwezig en vrouwen voelen dat meteen...

Zo is dat met mannen net zo, maar die voelen dat niet zo snel, dat hij niet de volle aandacht krijgt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je partner met iemand anders het bed deelt dan jij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je jij een duidelijker manier...
Als hij opeens spontaan thuis komt met een bloemetje zonder dat daar aanleiding voor is, dat geeft te denken.

Toegevoegd na 35 seconden:
Ook als hij opeens thuiskomt met een SOA zou ik zo mijn twijfels hebben over zijn trouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat cynisch! Niet over die SOA natuurlijk, maar wel dat bloemetje. Lijkt me erg, als een bloemetje op andere dagen dan verjaardag of trouwdag een reden tot wantrouwen moet zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, als hij normaal gesproken nooit met attenties thuiskomt...
als een man vreemd gaat dan zie je dat hij vaak overdreven aardig en opgetogen doet tegen zijn huidige partner.

en als je verteld aan een vrouw dat je van een ander walletje gegeten hebt, doe dit dan niet tijdens en treinreis in een volle coupe . zoals ik een keer gedaan hebt. dan krijg je benarde situaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel simpel.Ga aan zijn hals hangen en probeer hem te kussen.Hij zal achteruit deinzen en met beide handen je handen nemen en je stilletjes achteruit duwen.Daarna zal hij met smoezen komen om te verklaren waarom hij je niet kust.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je aan jezelf merkt dat je het tegendeel probeert te bevestigen aan jezelf!

"zie je dat er niets aan de hand is, hij complimenteert me, enzo!"

"zie je wel dat het niet zo is, hij vertelt me toch dat ik de mooiste vrouw van de wereld ben, nou dan!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemdgaan gaat vaak gepaard met een relatie dip, maar niet elke dip, betekent vreemdgaan. Depressie, voorjaarsmoeheid, stress, apathie, kunnen ook veranderd gedrag veroorzaken.

Iemand die vreemd gaat heeft echter iets te verbergen. Moet liegen over waar hij/zij was (en met wie). Het bijhouden van leugens is erg lastig. Dit leidt niet zelden tot inconsistenties in iemands verhaal. Of tot zaken die je kunt controleren dat ze onjuist zijn. Bijvoorbeeld door je partner onverwacht op een onverwachte plaats op te zoeken. Dit kan op de plaats zijn waar hij/zij zei te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van zijn/haar gedrag, en van z'n stem bijvoorbeeld..