Waar of hoe vind ik mijn echtscheidings datum?

Of is er een site waar ik dat kan vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
ItisILeClerc
10 jaar geleden
op de uitspraak van de rechter

Het beste antwoord

Dit kun je bij afdeling Burgerzaken van je gemeente navragen. Bij veel gemeenten zal je een afspraak moeten maken, dus bel ze eerst even op. Bij deze afspraak zal je je moeten legitimeren met ID/Paspoort.
Voor zover ik weet zijn er geen kosten aan verbonden, als het enkel om raadplegen uit GBA gaat, maar dit kun je tijdens het telefoongesprek vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja , ben erachter en i.d.d geen kosten.

Andere antwoorden (2)

Nee, op een site vind je dat niet, je kunt het wel opvragen bij de gemeente, maar er is een kans dat je daarvoor moet betalen. Ook je advocaat van destijds kan dit waarschijnlijk voor je nakijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
En mogelijk bij je ex. En bij je pensioenfonds.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het goed is, heb je zelf ook de papieren van de uitspraak gekregen, misschien zijn deze ook nog op het adres van je ex.
Bedankt Reddie.
Als het goed is heb je destijds van de gemeente waarin je getrouwd bent een brief gehad dat de schikking van de rechtbank die de echtscheiding heeft uitgesproken is opgenomen in het register van de burgelijke stand. De datum van die inschrijving is de daadwerkelijke scheidingsdatum.