Relatie op het werk? Kan dat wel. En hoe kan ik dat het beste aanpakken

Is een kleine supermarkt, dus er zïjn altijd klanten, dus openbaar flirten gaat lastig. Tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier ben je al een tijdje mee bezig, is het nu al wat geworden dan? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben een hopeloos geval wat dat betreft...

Het beste antwoord

Gedraag je op het werk als collega's en na werktijd kun je doen wat je wil. Vraag die persoon (bv in de pauze) mee uit NA het werk. Het lijkt me handig om het gescheiden te houden.

Denk wel na over de gevolgen mocht de relatie niet zo'n succes zijn. Bespreek van te voren dat je dan op het werk ook normaal met elkaar blijft omgaan. Niets zo vervelend als dat een van de twee straks van baan moet wisselen vanwege een stukgelopen relatie. Houdt dat dus bespreekbaar, ook al is dat geen leuk onderwerp aan het begin van een relatie....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

werk en privé gescheiden houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt altijd fijn met elkaar omgaan en in een relatie is dat een vereiste, dus daar kun je mee beginnen... Verder heb je voor het begin en na het einde van je werktijd ruimte om die ander op een andere manier te ontmoeten dan op het werk...

Flirten doe je niet op het werk, daar heb je niets aan... Gewoon spreken, zoals je bent, wees open en eerlijk... Dat is het beste advies...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon in de prive sfeer houden werk is werk en prive is prive. Is voor de collega's niet leuk maar zeer zeker niet voor de klanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan wel. Maar gedraag je volwassen en geef geen aanstoot. En natuurlijk niet in het openbaar flirten, zeker niet in een supper markt. Na werktijd haal je de schade in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf ook een relatie op het werk, maar je moet wel oppassen dat vooral baas en klanten er geen last van krijgen. Collega's zijn nogal eens wat coulanter daarin. Hou op het werk wat meer afstand. Het werk mag er zeker ook niet onder lijden. Flirten en knuffelen moet je thuis doen. Hoewel een stiekeme flirt in het voorbijgaan wel heel leuk is. Doen wij ook.
14 jaar geleden
ja hoor niets laten merken aan je colega's en klanten lekker spannend en privé kan je doen wat je wilt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij verliefd bent op je collega en die collega is verliefd op jou, ja dan zal het onvermijdelijk zijn, toch?

Je hoeft toch niet te flirten? In een relatie loop je toch niet de hele dag te flirten?

Als je je collega nog moet versieren...., dan kun je dat beter buiten je werk doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft ook wel wat toch? Een relatie met iemand hebben en dan op het werk moeten doen alsof er niets aan de hand is... Is ook wel spannend:)

Laat het werk er niet onder lijden, zoals ook al is aangekaart. Je wilt niemand een reden geven om je te ontslaan.

En verder, flirten is één ding, maar een beetje oogcontact en voor de rest gewoon semi-professioneel je werk doen op een collegiale manier lijkt mij best wel te doen. En dan kun je na het werk wel weer los gaan.

Beetje herhaling van wat al gezegd is, maar toch...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk kan een relatie op het werk wel. Zolang je werk en prive maar gescheiden houd dan is het prima toch.
Ik zou de spanning lekker voor thuis bewaren!!!