Hoe begin ik een harem en mag dat in Nederland als v/m ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bezint eer gij begint:
Meerdere vrouwen hebben is ook meerdere schoonmoeders hebben... Succes!

Het beste antwoord

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik kan je het volgende vertellen:

Je mag met meerdere mannen of vrouwen samenleven in één huis in Nederland. Wat je binnen dat huis allemaal met elkaar doet moet je zelf weten.
Je mag niet met meerdere mannen of vrouwen tegelijk getrouwd zijn in Nederland, dus als je dat zou willen, helaas...

Bedenk wel dat slavernij in Nederland verboden is.... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Veelwijverij is niet toegestaan, maar je kunt altijd nog een bordeel beginnen en hou je al die vrouwen voor jezelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als het sparen van een miljoen, dan begin je ook met € 1,00, nu begin je met 1 vrouw en dat moet je zien uit te breiden.

Toegevoegd na 36 seconden:
1 vrouw/man bedoel ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Nederland mag je met slechts 1 persoon getrouwd zijn, dus in die zin kan je geen harem beginnen waarin je met iedereen echt getrouwd bent.
Wat je verder thuis uitspookt bemoeit de staat zich niet mee, dus als jij 10 vrouwen wil hebben en die zich daar allemaal prima bij voelen dan is dat jou zaak.
Overigens worden in het buitenland gesloten polygame huwelijken wel erkent, maar er loopt op dit moment een wetsvoorstel dat polygame huwelijken gesloten terwijl je Nederlands burger bent of de Nederlandse identiteit hebt aangevraagd niet meer geldig zullen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anton Heyboer had vijf vrouwen, dwz hij woonde met vijf vrije vrouwen in een huis. En iedereen was er blij mee.
Een harem zoals ik me voorstel: in sluiers gehuld met eunuchen schaken en wachten tot de heer een voorstel doet voor de nacht, dat lijkt me niet haalbaar in Nederland.
Maar het lijkt me een dure bedoening voor je!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Ineke,een voorstel doen voor de nacht,lijkt me niet zo problematisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen enkele Nederlandse vrouw gaat toch zitten wachten op zo n voorstel!