Hey , Ik ben verliefd op een meisje maar ben zelf ook een meisje ik wil het haar wel vertelle maar ik weet niet hoe je daar aan begint ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (6)

Heb je haar al verteld dat je op vrouwen valt doe dit eerst kijk hoe ze reageert en probeer te polsen hoe zij er over denkt( het feit dat je op vrouwen valt) kijk dan of zij ook op vrouwen valt heb ik ook gedaan en heb nu een hele leuke vriendin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga met haar in gesprek en ga steeds dieper in op verliefd zijn op een meisje. Misschien vertelt ze dan meer
Stel jullie zijn een keer samen, dan zeg je tegen haar;
'Ik wil je wat vertellen, ik ben verliefd op je'. Dan is het er gelijk uit en hoef je niet te verzinnen op welke manier je het moet vertellen. Misschien overval je haar daarmee, maar ze weet wel gelijk waar ze aan toe is.

Gun haar eventueel wel de tijd om erover na te denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg er eerst voor dat jullie goede vriendinnen worden.
En als jullie dan eenmaal hartsvriendinnen zijn, praat dat een stuk makkelijker.

En misschien komt er dan wel een moment dat ze over jongens gaat spreken, en jouw mening daarover vraagt.
Dan kun je zeggen dat je nog niet aan jongens toe bent, en je meisjes eigenlijk net zo leuk vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dit een beetje te lang duurt allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Robin: ik denk dat meisjes meer geduld hebben dan jongens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar als je haar al vier jaar kent, vermoedt ze dan niet al een beetje (ergens vaag in haar achterhoofd) dat je op meisjes valt? Ik had een goede vriendin op de middelbare school waarvan ik al tijden wist dat ze lesbisch was, voor ze het zelf vertelde... Ik zou het toch maar vertellen, zoals Loenie zegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
quote=gast14708] ja ze weet dat ik op meisjes val en vind dat helemaal niet erg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus dat heeft ze ook al achter de rug
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus dan is de stap om te vertellen dat je op haar valt, nog steeds wel groot, maar de kans dat ze een hartaanval krijgt is al wat kleiner toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans dat je een vriendin verliest, bij een directe confrontatie, is ook aanwezig!
Hoe reageert ze als je haar aanraakt? Ik bedoel normale aanraking. hand op arm, of beetje dichter tegen haar aan staan dan eigenlijk gewoon is, iets dichter naast haar zitten? Of gewoon: (ik ben niet lesbisch) maar ik geef mijn vriendinnen als dat zo uitkomt ook wel eens een knuffel.
Dan moet je toch iets voelen?
Ik zou haar in ieder geval niet laten schrikken want een goede vriendin verliezen, is ook nogal wat.
Stuur haar een sms'je en vertel het. Zeg dat het tussen jullie moet blijven ook als het niet klikt.
Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag aan haar eerst of je met haar in vertrouwen kunt praten ergens, leg haar alles rustig uit en vertel gewoon dat je verliefd bent op haar en kijk dan naar haar reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe staat ze tegenover lesbo's?
wat dacht je van "ik zie je graag" ?