ziet hij me zitten?

Er zit een jongen bij mij op school En hij kijkt nog Best veel naar me :)
maar heeel soms ook starend Maar ook nog wel eens heel lief dat hij er bij lacht! er was ook een keer dat ik zat te praten, en toen staarde hij naar me en lachte hij te gelijkertijd , Maar goed ook best vaak oogcontact (A) Ik ken hem wel heb ze hyves en hij weet wel hoe ik heet ensow en we hadden ook eeen xtje gekrabbeld(L) && ik vroeg een x wat aan hem ofzo :P(hij zit niet bij me in de klas ofzo )
Maar ze vrienden (stuk ok 8 XD) die kijken ook nog wel eens?? en soms (zoals dinsdag) Schreeuwede hij kei hard door de kantine XD en ging ineens staan en shopte ze vriend ofzo?? maar ja! denken jullie dat hij me leuk vind???

sorry voor het lange bericht
iemand enig idee XD??

sorry dat ik het hier op doe maar nergens anders geven ze egt antwoord ofzo :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (11)

And we call it Puppylove ;-)

Toegevoegd na 6 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=PAkHrk0a1ic
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed gezongen!
We hebben geen paragnosten in dienst, dus ik ben bang dat je het gewoon moet vragen aan de betreffende persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen? Koolwitje toch (:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet, ik zou met deze vraag naar xinix gaan. desalniettemin ook niet een paragnost. maar wel begiftigd met esotherische wijsheden. maargoed ik zit al weer op -2 dus we hebben er blijkbaar toch een paar.
Het lijkt erop dat hij je leuk vindt. Jongens en meisjes die verliefd zijn gaan staren en proberen oogcontact te maken. Sommige jongens willen door stoer gedrag ook indruk op een meisje maken.

Maar om er zeker van te zijn, kun je het hem gewoon vragen hoor. Misschien via Hyves als je het niet rechtstreeks durft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet bijna zeker dat hij je leuk vind. Als je hem ook leuk vind maak er dan een klein beetje werk van. Ik denk dat hij ook een beetje verlegen is.
Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan het het natuurlijk maar op 1 manier zeker weten,
maar als hij zo naar je kijkt,staart en zelfs oogcontact zoekt lijkt het me dat die er meer achter zoekt.
ik zou gewoon wat meer met heb via hyves/in het echt contact zoeken.
wie weet groeit er wel iets moois uit

groeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja LiJkT mIj WeL.
&& like, omg!

Maar serieus nu:
Zo te lezen vindt hij je wel leuk want anders keek hij niet zoveel naar jou.
Als hij jou niet zag staan dan keek hij immers wel naar andere meiden.
Maar hij kijkt naar jou.

Misschien eens een kleine krabbel sturen om een gesprek(je) opgang te brengen?

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Hij ziet je zitten" dat is duidelijk
Ik denk dat jullie elkaar leuk vinden maar wie gaat de eerste stap zetten?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je het eens aan hem vragen ofzo...

Waarschijnlijk vindt hij je leuk, maar de enige manier om daarachter te komen is de stoute schoenen aantrekken en het hem vragen. Doe dat zelf, laat het niet een vriendin doen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij best veel naar je kijkt dan ziet hij je zitten... Dat is nogal duidelijk... Maar zoals het een goed meisje betaamt moet jij niets doen en wachten op de aanval van die jongen... Jij laat je vangen door hem, de jager... Zo moet dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is ook niemand hier die jou hier antwoord op kan geven. Tenzij die jongen op Goeie Vraag zit en begrijpt dat het over hem gaat. Wij kennen die jongen niet, jou niet, de exacte situatie niet, dus niemand hier kan een objectief antwoord geven en jou de garantie geven dat die jongen jou leuk vind. De omschrijving die je geeft is vanuit jou perspectief geschreven en schetst dus niet een geheel objectief beeld. Zoals je het omschrijft lijkt het er wel op dat hij je leuk vind. Maar nogmaals die garantie kan ik je niet geven.

Als je wilt weten of hij je echt leuk vind, zul je een manier moeten vinden om daar achter te komen. Je kunt wachten tot hij naar je toe komt, maar wie weet doet hij dat nooit of durft hij dat niet. Je kunt het hem op de man af vragen. Je kunt het een vriendin laten vragen, er via via achter komen. Je kunt op verschillende manieren toenadering zoeken en dan kijken hoe hij reageert. Er zijn tal van mogelijkheden.

In ieder geval, als jullie elkaar leuk vinden zal er toch één van jullie beiden de eerste stap "moeten" zetten. Doe wat jou goed lijkt en luister naar je gevoel.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger regelde we dit soort zaken met briefjes, die je dan een vriendje of vriendin liet overbrengen, ofzo.
Kan je ook proberen. Hoi, ik vind jou leuk, en jij? Ofzo?

Tegenwoordig heb je Hyves, maar net wat je zegt: als je krabbelt dan kijken zijn vrienden ook weer mee en dat moet je niet, ofzo.
Maar je kan ook een prive-krabbel doen, toch?

Als je hem wel erg leuk vind moet je wel iets doen.
Heb je telefoon? Kan je hem een sms'je sturen.
Niet te verlegen zijn hoor!

Toegevoegd na 4 minuten:
Hyves: Buzz standaard alleen zichtbaar voor vrienden.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of een prive tik.
Zeg je bijvoorbeeld: klopt het dat je naar mij kijkt?