Omdat hij weet dat het niet echt is , dat het een fantasie wereld is die het werkelijke wonder van het samenkomen van vrouw en man zwaar onderschat.
Maar tegelijkertijd de beelden van die vrouwen en mannen samen , die blijven hangen en werken lustopwekkend.
Maar het niet echte van "sex en PC" dat weet hij heel goed en dat wat getoont wordt niet echt is maakt dat het voor hem toch wat "schuldgevoel " opwekt.
Dus liever niet over wil praten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

omdat ze bang zijn hun geliefden kwijt te raken die het 'raar' vinden wat die mannen doen.
Trouwens vrouwen kunnen ook liegen over sex hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vind ik ook niet, maar ze doen het. Is mijn antwoord wat je bedoelde?
Omdat ze stoerder over willen komen, van kijk eens wat ik kan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dat stoer? ik vind dat zielig:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Ca44 & nelly3:
Begrijpen jullie dan niet dat psmans niet begreep wat er precies met de vraag werd bedoeld? De vraag had ook wel wat duidelijker gekund, hoor.
Mensen liegen over vanalles dus ook daarover.
Uit schaamte vooral , denk ik.
Je komt daar niet graag open voor uit, komt nogal 'zielig'over
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach ja je hebt gelijk, moet ook iedereen voor zich weten, misschien is het wel minder 'zielig' dan ik denk
Is dat zo? Je vraagt het als of alle mannen liegen? Ik vind het van niet. Het gaat om openheid van zaken, ook sex en PC. Zolang je dit samen doet op zijn tijd is er niets aan de hand. Mannen en vrouwen die dit stiekem doen, houden dat liever voor hun zelf en uit schaamte wordt dat "stiekem"gedaan. Maar "stiekem"iets doen in je relatie getuigd van geslotenheid. Het is een keus.
Wat voegd stiekem iets achter de pC doen op?
Je kunt het beter samen doen ,kan je een hoop lol hebben vind ik samen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja samen achter de pc en samen sex hebben is veel leuker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat betekent ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een bevestigings knipoog op je reactie hahaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ik zag alleen maar een puntkomma en een hekje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen hekje, maar haakje bedoel ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat haakje is een lachje hii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer wat geleerd ))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zt graag achter de pc, net als mijn man.
ik heb graag sex, net als mijn man (met elkaar dan hé) maar porno mag hij wel kijken, als ik het maar niet hoef te zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok dat kan ook ,dat is ook een keuze. Maar ik vind het prettig waar mijn man zich mee bezig houdt .Natuurlijk met mij. Ik vind stiekem niet prettig. Vandaar de openheid.
Dat bevalt hem en mij ook. Dus de middenweg genomen om samen ff te kijken ;) kan leuk zijn hoor hahaa
Ik denk omdat vieze filmpjes kijken op de PC in het zelfde straatje zit als sexuele fantasieen. De meeste mannen vinden het spannend om filmpjes te kijken. Of ze het ook echt doen, is een ander verhaal. Het hangt een beetje van je relatie af, of het bespreekbaar is. Voor veel mensen niet, maar het kan een hele nieuwe dimensie aan je relatie geven als je het wel doet.
Als je partner verwacht dat jij het verwerpelijk vindt, zal hij er over liegen als hij er toch behoefte aan heeft.
Misschien moet je er wat luchtiger mee omgaan, zo van: 'Schat, heb je weer inspiratie opgedaan? Wat gaan we nu eens uitproberen?'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over sex kan ik wel begrijpen. De meeste mensen vertellen niet openlijk over hun seksleven. Waarom je over een pc moet liegen weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zullen voornamelijk om de feiten heendraaien omdat ze weten dat hun partner hier met afkeur op zal reageren. Veel vrouwen ervaren het bekijken van porno ongeveer hetzelfde als vreemdgaan. Terwijl er genoeg mannen zijn die het gewoon bekijken en er niet over zullen peinzen om vreemd te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Je mag er alleen maar naar kijken, maar aankomen niet" zegt een liedje. Dus als hij alleen maar naar porno kijkt, maar hij doet verder niets met andere vrouwen, láát hem. Je moet de zon ook een beetje in het water kunnen laten schijnen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zie dat ik geen echt antwoord op de vraag heb gegeven. Mijn antwoord is dat ik denk dat mannen zich generen over het op de pc kijken naar porno en er daarom over liegen.
14 jaar geleden
Bedoel je het kijken naar porno en andere sexuele escapades op de poc?

Hij wil niet dat jij weet dat hij een seksmaniac is.
Informele onderzoeken hebben aangetoond dat hij 95 procent van de tijd aan seks denkt. Seks met jou, seks met
dat meisje op tv, seks met de buurvrouw, seks met die leuke collega, seks met jouw vriendin... Dit is niet iets wat vrouwen in vervoering doet raken. De meesten van ons worden daar zooooooo onzeker van. Mannen zijn meesters geworden in antwoorden als "Ik kijk niet naar porno" of "We kunnen ook alleen knuffelen" en "Ik keek helemaal niet naar haar!"

Laat m toch, 't zit in z'n genen. Voortplanten Voortplanten Voortplanten... 't is gewoon een oerdrift.
Net zoals bij ons het "ouwe koeien uit de sloot halen" en het voortdurend denken .' 'waar gaat dit heen' 'wat betekent dit' 'wat bedoeld hij hiermee'.

Kijken, fantaseren etc is nog altijd niet hetzelfde als doen.
Sterker nog, de meesten zouden zich geen raad weten als die sexy tweeling vanuit het scherm z'n bureau op zouden stappen.

Enne.. wij liegen ook.. en niet zo'n beetje.
De gemiddelde vrouw schrapt minstens 4 minnaars van haar lijstje als aan haar wordt gevraagd hoeveel intieme relaties ze heeft gehad.

Kijk af en toe es met hem mee, of wissel sites uit. Kan leiden tot spannende experimenten en je weet in ieder geval wat hem bezighoudt. Je zult zien.. valt allemaal reuze mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een vent die gek is op sex, eigenlijk is ie sexziek..maar vind 't zelf van niet NATUURLIJK

Maar wat word er bedoeld met liegen dan, in welke context?
Hij mag tegen mij liegen over sex, zolang het met MIJ is!

Vrouwen zijn niet anders dan mannen, ook wel schijnheilig en misschien ERGER
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen liegen over porno op de PC (als je dat tenminste bedoelt, je vraag is niet echt duidelijk) omdat vrouwen hen vragen hierover te liegen door hun gedrag.

Wat ik hiermee bedoel lijkt me wel duidelijk, evenmin als alle mannen liegen over 'sex en pc' (het woord is trouwens seks) hebben alle vrouwen er een probleem mee dat de man iets dergelijks doet. Daarnaast hebben vrouwen ook weer dingen die daarmee vergelijkbaar zijn.

Wat ik bedoel met het begin van mijn antwoord is dan ook meer dat in de manier waarop de vrouw (een vrouw) vraagt aan haar man over dat seks en de pc gedoe bepalend is voor het antwoord, als uit de manier van vragen duidelijk naar voren komt dat het gedrag wordt afgekeurd zal het antwoord eerder neigen naar onwaarheden, let maar eens op dat gaat in bijna alle situaties op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En toch, erover liegen vind ik niet goed.
Dan beter bijv. roepen 'da's geheim' of zoiets, waarbij je dan alletwee weet wat ermee wordt bedoeld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap wat je bedoelt en ik ben het ook wel met je eens Mmm, maar ik denk oprecht dat het nogal van de vraag afhangt hoe waarheidsgetrouw het antwoord is en dan met name van de manier van vragen en de achterliggende gedachtes en het verleden.
je bent niet echt duidelijk.
Iedereen denkt dat je porno bedoelt als je het hebt over sex en pc. Maar in je reacties zeg je : porno kijken we samen, maar hij liegt als hij zegt "ik ga scannen"en dan gaat hij wat anders doen. Wat gaat hij dan doen?

Of bedoel je: we kijken samen porno, daarna zegt hij ik ga wat anders doen, en hij gaat nóg meer porno kijken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen zijn sowieso leugenaars. Dat geldt voor mannen en ook voor vrouwen. Wil je b.v eens een dag bijhouden hoe vaak je liegt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, of dit alleen mannen zijn, weet ik niet.

Maar ik vind het vreemd als daarom gelogen wordt.

M.i. liegen zij omdat ze toch enigsinds het gevoel hebben, vreemd te gaan of zich er bewust van zijn dat zij iets stiekem doen, buiten hun relatie, wat ze de ander liever niet vertellen of over liegen. Ze voelen volgens mij ook schaamte en dat mag wanneer zij niet open/eerlijk zijn!

Er komen veel relatie in de problemen door internet gebeuren, vooral wanneer het om sex en of porno gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het helemaal met je eens Jeanette!!!!! +!