Ik heb er nog nooit iets aan gedaan.
Als ik wat wil doen dan doe ik dat op ieder willekeurig moment.
Mijn vrouw is gek op bloemen voor in de tuin,en als ik wat leuks zie wat goed staat dan koop ik dat.
Het is maar net wat ik tegen kom.
En dat kan op een maandagmorgen zijn ,of s,avons laat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Begint te komen. Ik doe er niets aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leeft alleen bij de winkeliers, en bij enkele leeftijdsgroepen.
Voor mijn geliefde is het iedere dag Valentijnsdag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Dit jaar niks gekocht.
Ik verras hem met mezelf en laat hem even extra zien dat ik ontzettend blij ben met hem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een heel mooi antwoord! Plus Elke dag is belangrijk!
Nee. Valentijnsdag vieren wij op een andere willekeurige dag. Jammer dat Nederland zo 'Amerikaans' doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik alleen met valentijnsdag ( 1 dag per jaar ) iets
speciaals zou doen, dan doe ik hem-haar te kort.
Bij mij leeft dus valentijnsdag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij niet meer.
Is afgelopen...
Maar voor de anderen nog wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het iets voor pubers en anoniem verliefden. Eindelijk een dag waarop je je liefde mag betuigen.

Zelf heb ik een beetje een antipathie tegen dat soort dagen. Voor mij hoeft het allemaal niet zo, het geeft zoveel verplichtingen, brrrr
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas gaat het -mede, of vooral dankzij de commercie- steeds meer leven in Nederland.
Ik zelf doe er niets aan, omdat het op deze manier zelfs een verplichting wordt! Veel leuker is het om je geliefde te verrassen op een dag dat hij het juist totaal niet verwacht, en zo je eigen valentijnsdag te maken.

(Overigens had de "aanbidster" van mijn zoon (12) een verrassingstaart voor hem gebakken die ze morgen wil komen langs brengen heeft ze ons telefonisch doorgegeven. Dat is wel weer schattig natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is net als Moederdag en Vaderdag een uit Amerika commercieel gekleurde(in de eerste plaats!!!!) ingevoerde dag. Volslagen overbodig. Ik doe er niks aan. Ook niet aan moederdag en vaderdag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij hebben er nog nooit aan gedaan.
weinig volwassenen die ik ken doen er wat aan het is hier in onze regio in ieder geval meer iets voor de schoolkinderen die wat kaartjes sturen ofzo maar verder niet echt

ik vind het veel specialer om op onze trouwdag romantich uit eten te gaan ofzo :)
14 jaar geleden
Hier thuis leeft het niet,we zijn elke dag iets speciaals voor elkaar, daar hoeft het geen Valentinesdag voor te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas wel door de doorgedreven commercialisering van het concept. Beter 364 echte dagen dan 1 fake dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel een mooie kaart naar mijn geliefde gestuurd met foto's van ons samen erop.
En heb ook zo'n kaart naar m'n beste vriendin gestuurd. Om hen te laten weten dat ik van ze hou en ze speciaal voor me zijn.

Ik vind Valentijnsdag daar wel een mooi moment voor. Misschien is het wel één en al commercie, maar ik vind het gewoon leuk....