Hoe een website gericht op vrouwen promoten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gerelateerde vragen
◾Wat is de beste manier om een website te promoten.
◾Hoe kun je je website promoten?
◾wat is een goede ofline promotie actie om je website te promoten
◾Waar kun je gratis je Bedrijf/website promoten?
◾Zijn er ook methoden om je website of bedrijf gratis offline te promoten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+

Antwoorden (3)

Afhankelijk waar de website over gaat kun je deze promoten in tijdschriften hebben die dezelfde doelgroep hebben als jij.
het heeft natuurlijk geen zin als je tienermeisjes-kleding verkoopt om dit te promoten in de Magriet. Dat kies je een ander tijdschrift zoals Break Out.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vaak werkt mond op mond reclame het beste, laat dus vrouwen je website zien en vraag hen hun mening, hebben zij negatieve punten doe er dan iets mee en laat het na verbetering nogmaals zien, als het naar hun zin is, vraag hen dan de website naar andere vrouwen (vriendinnen en kennissen door te zenden of te vertellen. Dit is tevens de goedkoopste manier van promotie. Je kunt ook flyers laten drukken en deze met toestemming van de winkelier, in winkels leggen waar jouw doelgroep zich ophoudt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mond TOT mond.
Mond op mond is EHBO
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt gelijk :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij werkt mond tot oor reclame beter want ik heb nog steeds geen luisterende mond ontmoet ;-) ;-)
Er zijn heel wat websites waarop je gratis kan adverteren en/of jouw website promoten.

Tik bij Google "gratis adverteren" in en dan kan je kiezen uit een eindeloze rij aan websites die diverse mogelijkheden bieden.
Laat je niet misleiden door de naam van de website want ook op marktplaza en tweedehands.net kan je diverse rubrieken vinden waaronder jouw aanbod valt.

http://www.marktplaza.nl/
http://www.tweedehands.net/plaats_advertentie.php

Hieronder vind je nog een aantal links waar je een poging kan wagen.
Hopelijk heb je er iets aan.
En de vrouwen ook ;-)

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me