Ik ben verliefd op de jongen waar mijn beste vriendin het mee aanheeft, wat moet ik doen?

ik ben 11 jaar en smoorverliefd op de jongen waarmee mijn beste vriendin het aanheeft en ik weet echt niet wat te doen!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CGvdB maakt nooit eens een taalfout?

Het beste antwoord

Als je 11 jaar bent en verliefd op de vriend van je vriendin, moet je je mond tegen hem en haar houden. Je vriendschap is meer waard dan deze jongen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik zou die jongen duidelijk maken dat je smoor op hem bent en dan maar kijken wat er gebeurt. Je wil immers toch iets doen? Dan heb je later ook geen spijt dat je niets hebt gedaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met je beste vriendin praten. uitleggen wat je voor hem voelt. Dat je er niets mee wilt doen, maar dat het wellicht moeilijk is voor jou om bij de jongen in de buurt te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er iets is wat je niet kunt doen is de vriend van je vriendin afpakken! Houdt je afzijdig want dit kan je je vriendin echt niet aandoen. Kijk alleen maar naar de slechte dingen van die jongen maar ga alsjeblieft niet de vriend van je vriendin achterna. Dat is nou eenmaal een code tussen vrienden en vriendinnen.......blijf van elkaars partner af!
Wat denk je wat je vriendin en iedereen op school van je gaat zeggen als je het wel zou doen???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mezelf zou ik zeggen: niets doen en wachten tot het over gaat. Hoe voorzichtig ik ook zou zeggen wat ik voel, aan de een of aan de ander, of allebei, ik zou (hoe weinig dan ook) onrust, verwarring en twijfel zaaien in hun relatie.
Mijn gevoel zou een deeltje van hun relatie worden, waar het niet thuis hoort.
Voor mijn gevoel, in ieder geval. En dat wil ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er natuurlijk over praten, maar dat brengt de vriendschap tussen jou en je vriendin in verwarring. Ik denk dat je het moet laten rusten. Probeer het gevoel van verliefdheid niet aan te wakkeren. Zwijg erover. Jou vriendin heeft nu iets met hem, ga daar niet tussen zitten.

Je bent nog jong, dus wie weet wat de toekomst doet. Grote kans dat het uitgaat tussen die twee, wie weet maak jij dan een kansje..! Hij voelt vast ook wel aan dat je interesse in hem hebt; ook al praat je daar met niemand over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Praat er met je beste vriendin over en als zij hier geen begrip voor toont, dan weet je ook de status van jullie vriendschap.
Overigens als zijn gevoelens voor jou wederzijds zouden zijn, dan was hij wel naar je toegekomen.
Dus laat gewoon overwaaien.
Het is moeilijk, tuurlijk, maar het is de drama niet waard.