Wat is leuk om cadeau te doen met valentijnsdag?

Ik ben bijna 3 jaar samen met mijn vriend van 23 jaar. Eigenlijk doen we nooit wat aan valentijnsdag, maar het lijkt me leuk om dit jaar toch iets te geven. Ik heb al een grote kaart gekocht en daar wil ik graag een "tegoedbon" voor een dagje..... in doen. Wat is leuk om als dagje uit te doen, wat niet teveel kost? De locatie maakt niet uit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (18)

samen lekker uit eten gaan. en daarna nog even naar de film ofzo.
14 jaar geleden
naar de sauna en een hapje eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat leuk is voor Valentijn is, naar mijn idee, niet iets waar je geld aan uitgeeft, maar juist iets waar jijzelf heel veel tijd en moeite van jezelf in stopt.
Ik denk dat die vriend van jou het geweldig zou vinden als je hem op Valentijndsag 's ochtends vroeg eens "een beurt" geeft. Ja, gewoon platte seks.... vinden kerels van 23 geweldig om te krijgen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Valentijndsag..... sorry voor de typo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lang weekend Venetie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lekker lang weekendje romantische naar Schiermonnikoog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van een dagje op safari in de Beekse Bergen, is altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker samen naar de film. avatar is een hele goede aanrader daarna lekker wat eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou moet dat perse zo zijn dan???????
De woorden ik hou van jou zeggen meer dan een cadeau

Toegevoegd na 3 minuten:
een lege doos met als zin ik heb een doos vol liefde voor je ingepakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
TOP!!!
Tip van de kenner ;-)..
Dagje beeld en geluid in Hilversum...
Vind ie vast helemaal te gek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt naar een mooie stad ergens in Nederland gaan. Lekker rondkijken, shoppen, dineren, noem maar op!
Erg gezellig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ballonvaart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iets wat ook verrassend kan zijn, en niet duur is; een heerlijk (uitgebreid) ontbijt OP bed. Geef hem iets speciaals, of datgene wat hij zo lekker vind. En daarna verwen je hem IN bed ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar de zwaluwhoeve?

In Amsterdam hebben ze een speciaal iets van de zwaluwhoeve. Dat is met visjes die aan je handen of/en voeten zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwaluwhoeve in Hardewijk.
Is 77,- p.p
Heerlijk een hele dag relaxen met je vriend babbelen en roddelen over jullie vrienden en familie :-D.
Lekker afzonderen en daarna gourmetten ofsj0w..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met zn 2jen voor 39 euro een dagje door nederland toeren en bezoek dan die plaatsen die hij altijd al heeft willen zien

naar het theater en vooraf een heerlijk diner

surfles op het strand van de zomer

een dagje vissen op zee

nationaal park de hoge veluwe (goedkoop)erg interessand en er zijn witte fietsen beschikbaar op het park

dagje pretpark

karten , vinden jongens in het algemeen leuk

of maak er een verrassingsdag van , dat jij alles regeldt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf iets lekkers koken, bonbons maken met z'n tweeën. De dag in bed blijven. Dvdtjes/ video's kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In plaats van een kadootje kopen, je samen de hele dag in huis opsluiten. Telefoon uit, gordijnen dicht, schoon bed en lekker eten, veel massageolie en kaarsen paraat houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een eigen geknutseld hart, beschilderd met schoolbordverf en met een krijtje schrijven hoeveel je van hem houdt etc. Gewoon schrijven kan natuurlijk ook.. :)

Toegevoegd na 56 seconden:
Met een touwtje / lintje er aan gebruik je hem als deurhanger