hai, ik las over Nasivent tegen het snukren, mijn vriend snurkt als een gek... iemand ervaring met Nasivent ??

Door zijn snurken slaap ik nu al regelmatig in de woonkamer... vandaar. Ik hoorde dat nasivent goed werkt terwijl het maar een keer aanschaffen is maar wel 25 eurie... wie heeft ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik/Wij en het helpt niet... wat wij allemaal al heb geprobeerd:
Snorex
Een soort bitje in zijn mond
Neusklemmetjes

Wat het beste helpt is zijn neus leeg laten maken voor het slapen gaan, de raam op een kiertje open, een latex kussen en een stevig matras waarin hij niet te diep wegzakt..nu gaat het redelijk.. als het heel erg is moet ik alsnog verhuizen naar de logeerkamer maar som sis het genoeg als ik hem even aantik, of even zijn voeten aanraak.. of het kussen een klein beetje bij hem vandaan trek..

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga even langs de huisarts en vertel over het probleem dan krijg je een verwijzing voor het ziekenhuis die gaan je dan kijken of het nodig is om iets van de tussen schotten van de neus een klein beetje eraf te halen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA,.. gebruik mijn Nasivent nu voor maanden. kan echt niet meer zonder. mijn vrouw controleert elke avond zelfs of ik hem in heb gedaan. Het eerste middel dat door een KNO is gecontroleerd, vandaar waarschijnlijk. Ik kocht het op internet bij de drogist.nl. succes...
Henk Kesting
ps heb veel geprobeerd. die pleiisters werken ook wel...