Ik heb een jaar geleden het uitgemaakt met mijn ex via msn. Maar daar heb ik nu spijt van en ik wil hem terug. Wat moet ik doen?

Omdat ik het via msn heb uitgemaakt, durf ik hem niet te vragen of hij me terug wil. Ik ben vooral bang dat hij me afwijst en het tegen veel mensen gaat zeggen. Maar ik wil dus niet dat iemand het weet.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik ben 14 jaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat klopt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13, 14 jaar en dan hebben over een ex. Wat deden jullie, ijsje eten schoolboeken dragen? Zeg gewoon zullen we weer samen lopen en het is weer aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe denk je dat ik me gedraag? Als een 10 jarige? Als ik het heb over een ex, dan is dat iemand waar ik echt een RELATIE mee gehad heb

Het beste antwoord

Allereerst zou ik beginnen met excuses aan te bieden, dat lijkt me wel op z'n plaats. Je hoeft er niet meteen bij te zeggen dat je 'hem terug wil', hou het in eerste instantie eerst bij je excuus en kijk hoe hij daarop reageert. Of hij überhaupt reageert.

Verder heb je niet veel te willen of te wensen, als je het mij vraagt. Je kunt altijd afgewezen worden en ook niet voorkomen dat hij het aan anderen vertelt. Wellicht heeft hij destijds, nadat hij door jou afgewezen werd, het ook aan anderen verteld.

Het is maar net wat je belangrijk vindt: spijt betuigen, hem zeggen dat je het opnieuw wil proberen samen of 'anderen'.

Succes en wijsheid gewenst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord, duidelijk +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad, wat is belangrijker, jullie twee of 'de anderen'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, ik heb hier erg veel aan

Andere antwoorden (9)

vraag hem gewoon weer eens mee uit en kijk gewoon even hoe het loopt tussen jullie.
als de sfeer nog goed gaat dan wil hij je mischien wel weer terug.
14 jaar geleden
Een relatie beïndigen middels MSN? Wreed, koel, afstandelijk! Als je nu de lef hebt zul je hem onder ogen moeten doen komen! Zou je zelf ooit zo gedumpt willen worden als trash?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dan, maar aantal dingen in het leven handel je niet digitaal af! Spijt, niet oprecht onder ogen durven komen en toch digitaal "hulp" zoeken? Kom op zeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgaande op haar grammatica-gebruik is ze niet meer 12
Nee, persoonlijk zou ik ook niet meer iemand terugwillen die het op een dergelijke manier uitmaakt. Maar ik zou er met hem over praten hoe hij dat toen ervaren heeft en langzaam maar zeker weer de goede richting op werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In jouw plaats zou ik hem opbellen en zou ik hem als eerste even uitleg geven waarom je het via MSN had uitgemaakt…en daar je exuses voor aanbieden..
dat zal de eerste stap moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur hem een mailtje en vraag hoe het met hem gaat.
De eerste stap is dan gezet je hebt kontact.
Als je niets meer hoort weet je ook het antwoord.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via MSN weer even contacten! heey remember me?? :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst maar eens PERSOONLIJK je excuses aanbieden en dan maar hopen dat hij nog met je wil praten, vanuit daar kun je weer wat vaker met elkaar praten en kijken waar het toe lijdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet dat vragen en het is niet anders en wel weer per sms... Zo moet je dat doen... Gewoon doen, maar ook weer per sms...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Msn Xinix......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel grappig maar ik denk dat XiniX dat wel wist.
Tuurlijk is er een kans dat hij je afwijst, maar zelf weet ik uit ervaring dat als hij nog echt van je houdt hij je ook weer terug wilt. Maar denk er wel goed overna of je et echt wil voor dat je de stap neemt! Maar het is niet onmogelijk. Ik zou zeggen als je het echt wil.. ga er dan voor!!

Succes ermee