Als een jongen de hele tijd kijkt vind hij je dan leuk?

kijk ik zit op school en een jongen kijkt de hele tijd heel lief naar me starend ziet hij me zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je op zijn moeder lijkt die hij ook heel erg lief vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:P Nou neej :P

Antwoorden (15)

Zou beste kunnen , ga het hen vragen dan weet je het zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk ziet hij je zitten! Lach een keer lief naar hem als je hem ook leuk vindt.Daarna laat je het aan hem om verdere toenadering te zoeken.Sucses!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk,ik ken jullie beide niet en kan niet in zijn hoofd kijken. Maar ik vermoed dat hij jou in ieder geval wel mag. Peil eens wat meer bij hem. Kijk terug en kijk hoe hij reageert. Kijkt ie weg,bloost hij, dan kan hij best een oogje op je hebben. Wil je het allemaal zeker weten vraag het dan gewoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuur 'm via via 'n briefje. Daarop kan je 't vragen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja.

Maar hij is verlegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die zijn ook verlegen +
of hij je leuk vind weet ik niet, want volgens mij kennen jullie elkaar niet. er is een verschil tussen leuk Lijken en leuk Vinden. hij vindt je in ieder geval interessant ! :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja jongens kijken over het algemeen niet zo lief;-)
Dus als ze het wel doen vinden ze je lief..Duidelijk toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dan vind hij je interessant... Lief weet ik niet... Maar je kunt wel lief terugkijken, dan weet hij dat hij verder kan gaan, tenzij jij die jongen niet ziet zitten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is zo. Als een jongen is mijn antwoord.
Ja hij ziet jou wel zitten.
En hij vindt jou dus leuk..
En als jij hem ook leuk vindt. Kijk jij maar ook hem ook één met een glimlach terug. Dan zal hij wel een actie ondernemen...
Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij kijk in iedergeval ook naar hem, anders zie je hem niet zo lief kijken. Als je hem leuk vind probeer dan een geprekje met hem aan te gaan.succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het kan ook zijn dat er een konijntje op je hoofd zit dat hij die lief vind.

is dat niet het geval dat vind hij jou denk ik wel heel leuk als hij zovaak naar je kijkt. geeft hem eens een knipoogje terug dan weet hij dat jij hem ook wel wat leuk vind.
14 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft hij "een oogje op je".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja vast wel.anders zou hij niet zo naar je kijken,ik zou op hem afstapen en vragen of hij met je mee wil naar bv de bioscoop,dan weet je meten of hij je leuk vindt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de hele tijd heel lief en starend...

ja!

hij kan z'n ogen niet van je afhouden dus ja hij vind je leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duidelijk! +
Ja ik denk wel dat hij je leuk vindt. En ik denk niet dat hij naar jou toe durft te gaan. Als jij dit nu ook niet durft kan je ook aan een vriendin van je vragen om even wat speurwerk te gaan verrichten. Laat haar eens informeren bij een vriend van die jongen. Dan weet je het zeker en kan je eens beginnen met hem gedag te zeggen wanneer je hem ziet. Als je dat een paar dagen volhoudt zal vast wel een van jullie een gesprekje te durven beginnen.