Wat voor cadeau geven aan een stel dat gaat verloven?

Mijn broer, weduwnaar, van 47 gaat zich verloven met, ook, een weduwe. Peper en zoutvaatjes enzo hebben ze al en eigenlijk willen ze dus niets. Toch wil ik graag wat geven. Wat voor cadeau zou gepast zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
16.3K

Antwoorden (16)

Samen een dagje naar de beautysalon, misschien wel fijn als je het bv met je hele fam geeft.

Maar ze moeten er wel van houden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Typisch vrouw..... Mannen vinden de beautysalon niks aan, maar dat snappen jullie zeker niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken toch veel mannen die dat wel helemaal geweldig vinden. Er is ook tegenwoordig onder mannen veel meer aandacht voor het uiterlijk. Ik vind jouw opmerking dan ook niet terecht Johan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik kan je zo zeggen dat de meeste mannen het niet leuk vinden, tuurlijk zijn er uitzonderingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En jij bent de meeste mannen? Of al je vrienden bij de voetbal of de motorclub hebben je dat vertelt?
In mijn vriendenkring gaan veel mannen naar sauna's, schoonheidsinstituten waar je een hele dag wordt gemasseerd en andersinds verwend, etc. Maar goed, jij voelt je daar te mannelijk voor, dus vooral niet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk idee maar niet voor hen... helaas..
Dat is natuurlijk een beetje afhankelijk van het budget. Een dinerbon bij een leuk restaurant, een bioscoopbon, een theaterbon (of zelfs entree-kaarten van een voorstelling waarvan je weet dat ze ervan houden).
Anders misschien iets met humor. Een nutteloos, maar grappig voorwerp uit zo'n gadgetwinkel, bv Expo.
Of iets met kunst, als ze daarvan houden. Museumjaarkaart, of een schilderij, beeldhouwwerk oid.
Dat zijn zo maar een paar ideetjes die me zo te binnenschieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Ik zat ook wel aan zoiets te denken.
Ik hoop op nog wat originele ideeën.
Geef ze een kado op papier, dat ze mogen komen ophalen in de materie als de relatie 10 jaar standgehouden heeft, bij leven en welzijn natuurlijk...

Is dat niet een goede aansporing?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou ze iets geven dat ze een dagje weg kunnen.
een soort uitgaansbon voor een dierentuin,
restaurant.
een soort verwendagje in een sauna achtig iets

Toegevoegd na 5 minuten:
je zou ook een soort vrijgezellefeest kunnen houden. jij gaat met de vrouw en wat vriendinnen naar een verwendag.
en de mannen van de fam gaan met de man iets doen wat zij leuk vinden
en savonds afspreken in een restaurant en de dag samen afsluiten
14 jaar geleden
Een all-in overnachting in het Preston Palace !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is mooi daar +je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje boven m'n budget...
Ja dan zit je al gauw aan een cadeau bon vast. Maar dat is niet zo persoonlijk.
Maar kaartjes voor de schouwburg, film.
Mee uit eten nemen, of hun een diner bon geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ze een hot pack geven in de vorm van een hart.
Lekker warm in de koude winter.
En het is een lief en leuk gebaar voor hun verloving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik een leuk idee!
Helaas zijn ze uitverkocht :(
Ik houd de site in de gaten en sla er een paar in voor een volgende gelegenheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je op bestel klikt, krijg je een scherm waarin je je e-mail kan invulen om gewaarschuwd te worden als het product weer op voorraad is.
Hoef je niet de site in de gaten te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Je wenst ze veel geluk met hun relatie en dat symboliseer je met een lot uit de loterij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bruidstranen, dat is een oud hollandse likeur waarin bladgoudvlokjes dwarrelt. Heel leuk om te geven en origineel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een verwenpakket voor een knus avondje samen. Met bijvoorbeeld lekkere massageolie, badschuim, gezellige kaarsjes, flesje drank met glaasjes etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad vrij lastig om wat te bedenken voor zulke mensen. Ze hebben vrijwel van alles maar ja.. waar maak je ze gelukkig mee.
- Je zou een kado bon kunnen geven, van weet ik veel wat allemaal
- Een bloemetje (maar dat vind ik persoonlijk zo standaard)
- Streekproducten bij hun uit de buurt in 1 mandje doen en die geven
- Je kunt ook een goed doel geven (zie bron)

In ieder geval succes bij het uitzoeken van een geschikt cadeau.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een witbrood voor de wittebroodsweken en een origineel mooi verpakt spaarvarken met daarin geld of muntstukken.
Komt altijd van pas na zo`n dure bruiloftsdag. Of biedt aan dat je foto`s maakt of filmt en dat je de foto`s via internet op een album laat zetten. Is een heel leuk, blijvend cadeau.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je zelf geen camera hebt en zij hebben alles al, kan je hun camera misschien lenen. Als je ze wilt verrassen, zul je hem ergens anders wel kunnen lenen. Tegenwoordig kosten digi-camera`s niet veel. De meeste mensen hebben er wel een.
amc
14 jaar geleden
Een eetbon voor twee personen in een restaurant in de buurt waar hun wonen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hotelbon. Zie hotelkamerveiling.nl Hier kan je goedkoop een kamer veilen per opbod. Als je de veiling wint, krijg je er ook nog een mooie waardebon bij. Deze bon moet binnen drie maanden verzilverd worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je wat ik kreeg toen mijn huidige man en ik ons verloofden? 2 handdoeken, eentje met ZIJ erop en eentje met HIJ erop. Dat vond ik zo lief!
Misschien een idee;-)

Veel succes!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vnd ik een leuk idee! +1
@renate: een mooi zijde dekbedovertrek