Flirttips nodig, hoe kan je het beste gaan flirten naast het gewone lachen etc.

Hallo,

Ik heb een vraag, hoe kan ik het beste flirten in mijn geval. Zal het eerst even uitleggen.

Een poos geleden maakte een meisje op het werk kenbaar dat ze me leuk vond. Ik had hier in eerste instantie niets meegedaan. Echter vond ik haar steeds leuker en ben ik pas begonnen met het flirten. Echter weer ik niet of ze mij NOG leuk vind want het is toch al gauw drie maand geleden dat dat gebeurde.

Hoe kan ik dus allemaal flirten, maar het belangrijkste, wat kan ik het beste doen? Ga niet zeggen gewoon vragen, want wil het eerst zeker weten dat ze me nog leuk vind.

Hopelijk kunnen/willen jullie me helpen,

Greetz

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (7)

Als het drie maanden geleden is ben je te laat... En ik zeg je flirten als man is onzin, flirten kan alleen een meisje... Flirten is een spel van laten zien en gezien worden... Meer niet... En dat meisje kan dat omdat met er op moet jagen, zo hoort dat... Jongens zijn jagers en meisjes waarop gejaagd wordt...

En als jij als jager wilt gezien worden door je prooi, dan wens ik je veel succes, het is krankzinnigheid als je dat probeert... En het gat je nooit lukken, waarop je jaagt is veel en veel slimmer dan wat jij probeert te doen en ZEKER na drie maanden... Forget it...

Dus alle tips zijn onzin voor dit jaagwild...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hoeft niet zo overdreven te flirten je zit niet in de kroeg
ga gewoon gezellig met haar kletsen , maar een beetje lol als je met haar werkt of in de pauzes. doe gewoon normaal en wees jezelf maar toon wel interesse, vraag haar naar haar hobby`d of wat ze leuk vind als je een beetje met haar kan kletsen dan kan je haar ook eens uitnodigen ga dan samen wat drinken ofzo na werktijd

Toegevoegd na 1 minuut:
oei wat maar ik een typefouten ach tis nog vroeg
14 jaar geleden
Vraag haar een keer uit eten oid, geef haar meer aandacht om gewoon eens een gesprek met haar te voeren, laat zien dat je geintresseerd bent, dat hoeft nu niet perse met flirten te gebeuren. tip: geen machogedrag, daar knapt een vrouw op af, just be yourself! succes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jezelf zijn, en laten weten dat je weet dat ze daar is. Dus niet overdreven dingen bedenken. Maar als een goede collega vragen of ze mee gaat naar de koffie, lunch ed. Een keer haar uitnodigen om bij jou te eten. Maak haar deel van je leven. Dan is het snel genoeg duidelijk of de klik er nog is van haar kant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg om te beginnen voor regelmatig oogcontact. Kijk haar diep in haar ogen, elke keer als je ook maar een kans hebt, dan komt de rest vanzelf. En laat je vooral niet ontmoedigen door de eerste reactie, deze antwoordgever heeft alleen een relatie met zijn PC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt haar al eerder afgewezen, dus gewoon flirten zal niet helpen. Vraag haar mee uit, ga gezellig een keer wat drinken bijvoorbeeld en wees vooral heel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek ´s via google op de woorden "flirten" en "flirttips" en er gaat een wereld voor je open. Hieronder heb ik alvast twee links voor je toegevoegd.

http://www.start2flirt.nl/flirten/tien-gouden-flirt-tips.php
http://www.sexwoordenboek.nl/flirten_meiden.html

Tot slot nog ééntje die niet makkelijk te vinden is, maar die ik toevallig wel ken: concentreer je bij het gesprek met haar op de driehoek linkeroog, rechteroog en mond. Laat je blik zo nu en dan van het ene oog naar het andere glijden en daarna naar haar mond. Let wel op dat je dit met mate inzet. Als je dit te overdreven doorvoert kan het averechts gaan werken, maar dit zul je vast zelf wel aanvoelen in jullie gesprek... Succes!!