Hoe kan dat niemand van mijn familie mijn vriend niet mogen en zijn fam en vrienden mij niet?

Dat was in het begin al zo en 2 jaar later nog. het bemoeilijkt ons relatie vooral numet al die familie feestdagen hebben we het zwaar

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (7)

Dat kunnen wij natuurlijk niet zo goed beoordelen - want niemand hier kent de situatie volledig. Dus hoop ik dat de beantwoorders na mij wel nog goede tips kunnen geven om de situatie te verbeteren. Ikzelf kan er zo snel niet een goede tip bedenken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals mmm al zegt: niemand kan hier antwoord geven op de vraag hoe het komt dat de families jullie niet accepteren. Waarom dat zo is kunnen alleen de personen in kwestie vertellen. Mijn tip is: ga in gesprek en probeer er achter te komen waarom dat zo is. Soms zul je door een goed gesprek dichter bij elkaar komen en kan er acceptatie komen, maar soms ook niet.
Praten dus.
En mochten jullie families problemen blijven geven: als jullie maar gelukkig zijn met elkaar is het toch goed? Het is moeilijk en naar, dat wel, maar jullie moeten het samen doen. Bouw daar maar op en maak samen iets van jullie leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon vragen,
jij praat met jou fam , je vriend mijn zijn fam
mischien kom je dan meer te weten.
en ja dat kan positief uitpakken maar ook negatief. maar dan weten jullie wel waar je aan toe bent.

en zolang de fam echt moeilijk doet is het natuurlijk niet gezelllig. ga dan gewoon samen lekker kerst enzo vieren lekker romantich ofzo.
als jullie families dat raar vinden gewoon eerlijik zeggen waarom jullie liever niet met de fam vieren
14 jaar geleden
Lastige situatie ,en zal iedere partij zich moeten schikken. Accepteren en respecteren,tenslotten is het jullie leven!
Jullie willen verder .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat jullie tegenpolen zijn, jij en je partner. Dat kan in een relatie prima werken, omdat jullie elkaar aanvullen op die manier. Maar jullie zijn dan ook direct tegenpolen van elkaars familie, en die zien zo iemand met totaal andere ideeen en karaktertrekjes misschien helemaal niet zitten, of denken misschien zelfs dat je slecht bent voor hun familielid/vriend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee unieke persoonlijkheden.!?
Als jullie het samen goed kunnen vinden zet dan je familie bezoeken op een laag pitje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet natuurlijk niet wat er gespeeld heeft tussen jullie,maar zou zeggen ga eens rond de tafel zitten met elke kant van de familie,(wel appart van elkaars familie)
en spreek je gedachtens hierover uit,meschien valt het best mee.of kunnen jullie er samen uit komen.
zo niet dat is dan jammer maar het draait echt om jullie beiden uiteindelijk...jullie moeten door en niet jullie familie.
maar dan heb je wel het uiterste gedaan wat je kon...