ik ben opzoek naar een vrouw maar weet alleen haar voor naam leeftijd en in welke plaats ze woon hoe kan ik de vrouw vinden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Door een oproep te plaatsen op Marktplaats, Hyves, en/of Facebook.
Amadea
11 jaar geleden
deze site's zijn om gericht naar personen te zoeken waar je
een paar gegevens van hebt .

http://www.spyderweb.nl/

http://www.voelspriet.nl/

vul de gegevens die je hebt in en kijk naar het resultaat .
ik hoop dat het afdoende is met de gegevens die je hebt succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was vroeger verliefd op een jongen, hij was een paar jaar ouder dan ik. Ik heb hem 8 keer gezien bij een cursus. Ik wist alleen zijn voornaam, waar hij woonde en wat hobbies van hem. Ik ben 1,5 jaar ontzettend verliefd geweest (ik was 14). Het heeft bij mij 20 (!!) jaar geduurd voordat ik accepteerde dat ik hem aan de hand van voornaam, leeftijd en cursuslocatie en zijn woonplaats nooit zou vinden.

Toch, wie niet waagt wie niet wint uiteindelijk. Maar het is echt zoeken naar een speld in de hooiberg, er zijn meer mensen die fikkie heten, net zo oud zijn als haar en op haar lijken.

Probeer te bedenken wat je nog méér weet van haar, misschien weet je wel aparte details ofzo. En misschien weten mensen van de locatie waar ze was of ze haar misschien gezien hebben of gekendt hebben. Hopelijk kom je zo dichterbij in de goede richting.

Er zijn heel veel sites waar je iets op kan achterlaten. Wat je OOK kan doen is een kleine oproep plaatsen in de lokale krant, je weet wel waar je je spullen te koop of gevraagd kan zetten, en dan hopen dat ze het leest, of iemand anders het leest.

Maar hou er wel rekening mee dat je eindeloos veel geduld moet hebben, en er wel mee bezig moet blijven, niet zomaar opgeven.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank j e wel
maar ik de vrouw die ik zoek heet Maaike ze is 31 jaar oud en woont in Amstelveen en heeft ook een dochter
en ik heb met haar op een datingsite gepraat en we vinden elkaar leuk maar met het af speken kwam mijn telefoon nummer niet in beeld
om dat ze dat afschermen en ik kon mij daar ook niet op waarderen om verder te praten wand internetbankieren doe ik niet van daar dat ik het vroeg of er iemand is die weet hoe ik haar kan vinden
jij nog bedankt groetjes mark
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je weet hoe die datingsite heet kan je op die site misschien nog zoeken, of als je die datingsite niet meer weet en je weet haar nicknaam nog, dan kan je misschien googlen op die naam en zo vind je dan sites waar ze misschien op staat. Er zijn meer mensen die dezelfde nicknaam gebruiken, dus je moet wel goed kijken en lezen voordat je aanklikt
De vraag van mij is waarom zoek je haar?? Ik ga er maar even van uit dat er liefde in het spel is.

Je kunt een contactadvertentie in plaatselijke krant zetten.. iedere plaats heeft wel regiokrantjes. Of eventueel in de metro of de spits, iedereen heeft wel een kennis of familielid dat openbaar reist.

Geef je op bij het tv programma ´loverboys´ van BNN en laat hen die vrouw zoeken. Er is wel eens een soortgelijk verhaal geweest!!

Succes en geef niet op ;)!