Wat is de beste openingszin die hebt gebruikt om een meisje/jongen te versieren?

Altijd handig om dit te delen met de minder bedeelden onder ons.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ik vraag me af of het zinvol is om een openingszin te gebruiken want alleen de openingszin doet het 'm niet echt. Je weet namelijk nooit van tevoren hoe iemand zal reageren op jou openingszin.

Een openingszin hoeft naar mijn idee helemaal niet zo heel spectaculair te zijn. Het aanspreken van iemand gaat altijd nog het beste met een simpel hoi of hallo met daarbij vooral oogcontact!

Wanneer je vervolgt met een welgemeend compliment dan heb je ook gelijk een gespreksonderwerp. Voor je het weet heb je een leuk gesprek zonder gebruik te hoeven maken van flitsende en risicovolle openingszinnen en kun je gewoon jezelf blijven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Geen openingszin van te voren instuderen, gewoon inspelen op de situatie en anders gewoon hoi zeggen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
openingszinnen zijn over het algemeen redelijk afgezaagd, lach gewoon lief naar die persoon en begin een gesprek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin!"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In mijn tijdwas dat, wil je met me dansen of wil je wat drinken.. maar dat is al wel even geleden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Valentijnsdag: ik liet mijn bekertje vallen tijdens het uitgaan.
Ander: Joh ik viel bijna!
Ik: Ja, wou graag nog iemand voor me laten valle nop deze valentijensdag!
Spontaniteit is het beste!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Echt een openingszien werkt inderdaad vaak niet. En als je het dan toch wil kan je het er maar beter gelijk goed bovenop leggen met bijvoorbeeld:

Mooie schoenen, neuken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou inplaats van een openingszin gewoon jezelf zijn en blijven en op diegene afstappen. Jezelf voorstellen en zeggen dat je hem/haar wel leuk vind. Dan komt er vanzelf wel een gesprek (of niet)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind het geen goed idee om een openingszin in te studeren. Het gaat namelijk (meestal) ook om de dingen die je erna zegt.

Goede manieren om in contact te komen zijn (volgens mijn ervaring): jezelf voorstellen, iets te drinken aanbieden of een compliment geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Speel in op de situatie. Zeg dat hij/ zij er goed uitziet. Begin met kleine complimentjes zoals: leuke oorbellen ofzo. Later op de avond zeg je wat lach je leuk. Zo heb je hem of haar zo in je in je macht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer eerst altijd dicht bij hem of haar in de buurt te blijven en beginnen met hoi, hoe gaat het, leuk dat je er bent, hey en zo.