Waarom vallen zo veel vrouwen op een kale man?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik val nooit op een man..dat staat zo klungelig bij een eerste kennismaking...Daarom blijf ik dan ook liever staan;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom op dames! Zo'n vlees pet kan toch nooit beter zijn dan een mooie volle bos haar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alstie maar lief is kan ik op kale schedels en haarbossen vallen. Die van mij had een bos haar en is nu kalend... eet dus van 2 walletjes momenteel ;)

Antwoorden (14)

als een man een mooi gevormde schedel heeft, staat dat gewoon heel sexy :)
14 jaar geleden
Ook moderne vrouwen houden van een man met meer levenservaring en kaalheid is daar weliswaar niet synoniem mee maar staat er wel als symbool voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens om mij heengekeken, maar volgens mij vallen er veel meer vrouwen op mannen met haar. En daar zijn er dan ook veel meer van...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
M.i. is je aanname niet juist.
Er vallen helemaal niet veel vrouwen op een kale man.
Zowel mijn vriendinnen als ikzelf vinden het leuker als een man een bos(je) haar op zijn hoofd heeft.
Maar als de man in kwestie voor de rest helemaal o.k. is nemen we een kaal hoofd voor lief.
Het al of niet kaal zijn is niet een doorslaggevende val-kwaliteit.
Ten overvloede:
waar ik (en de vrouwen die ik ken) echt een hele grote hekel aan hebben, en wat we ook o n t z e t t e n d zielig vinden, is een man met nog maar een beetje haar, dat ie boven zijn ene oor heel lang laat worden om het helemaal over zijn kale bovenhoofd te kammen tot zijn tegenovergestelde oor.
En dan met een halve fles haarlak of gel of iets anderes plakkends vastzelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien hebben ze een heel leuk karakter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je stelling niet klopt. Sommige vrouwen vallen op kale mannen en andere weer op mannen met haren.
Persoonlijk maakt het me niet zoveel uit: ik zie prachtige kale mannen (je moet dan wel een heel mooi gevormd hoofd hebben) en ook prachtige mannen met haren.
En ook van beide categoriën minder mooie uitvoeringen.
Maar... waar ik werkelijk op val is energie en uitstraling, blik en stem. Dat onbenoembare...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik val ook niet echt op kaal,
maar bij sommige mannen staat het best wel sexy vind ik.
14 jaar geleden
Daar hoor ik niet bij!
Ik vindt het niks..zo'n glimmende kale biljartbal!
Nee..hoor..een mooi koppie met haar..dan kun je er ook lekker in kroelen/aaien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mannen worden kaal doordat bepaalde haren op het (voor en midden)hoofd gevoelig zijn voor testosteron.
Deze mannen maken doorgaans dan wat meer van dat hormoon aan.
Vrouwen ruiken testosteron onbewust, het is een bewezen feromoon.
Dit heb ik van artsen gehoord die haartransplantaties doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is evolutie. 'T is nl. gebleken dat kale mannen 'mannelijker' zijn (gemiddeld). = Meer kans op gezonde kinderen.
De genen van de vrouwen 'weten' dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In tegenstelling tot wat veel wordt gedacht, vinden veel Nederlandse vrouwen kalende mannen helemaal niet onaantrekkelijk. Dat blijkt uit een onderzoek onder ruim 500 mensen in opdracht van shampoomaker Andr?lon. Voor 36% van de vrouwen is een man met een steeds dunner wordende bedekking van de hoofdhuid niet meer of minder aantrekkelijk dan mannen met een weelderige haardos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zullen veel kale mannen zijn ,als een man vroeger vroeg kaal werd ,scheerde ze niet maar lieten ze hun pluk groeien die je bijna met een speldje moest vast zetten ,anders hing die in soep.Nu scheren mannen hun hoofden kaal omdat er al niet zo veel haar op zit.
Veel vrouwen vallen denk op lieve mannen ,en toevallig kunnen die kaal zijn of worden .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet zo dat je valt op een man omdat hij in jouw plaatje past.
Dat de persoon toevallig kaal is hoeft toch geen rol te spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kaalheid word direct geassocieerd met agressiviteit. Als je je aangetrokken voelt tot dominantie dan kies je eerder voor iemand die kaal is dan iemand met hoofdhaar.