Als je iemand heel erg mist, mist die ander jou dan ook?

Ik heb weinig ervaring met het missen van mensen. Nu mis ik iemand wel heel erg. Ik wist niet dat iemand missen zo hard kon.. Nu wil ik weten of dit gemis betekend dat zij mij ook mist, want ik merk nu pas hoeveel ze voor me heeft betekend, en dan zou ik dat ook voor haar moeten hebben gedaan toch? En dat vergeet je toch niet.. ik niet althans.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Zo werkt het niet. Er zijn ook genoeg 'bakvisjes' die verliefd zijn op een artiest en hem missen. Die artiest weet niet eens van het bestaan af van die meid.

Het beste antwoord

Dat is van mens tot mens verschillend.Misschien mist die ander jou, misschien niet. Maar als jullie goed contact hadden is de kans groot dat ze jou ook wel mist, maar misschien niet zo erg als jij haar.
Bv zij is verhuisd, en doet in de nieuwe plaats allemaal indrukken op, en komt op plaatsen waar jij nooit samen met haar bent geweest. Dan zal ze op die plek niet speciaal aan jou denken. Jij bent in je eigen woonplaats gebleven, en dan kom je op veel plaatsen waar je samen was, dus dan denk je automatisch meer aan haar.
Maar als ze jou minder zou missen dan jij haar, wil dat niet zeggen dat jij minder voor haar betekend hebt
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat deed goed om te horen, dank je..

Andere antwoorden (2)

Aangezien ieder mens uniek is kun je dat niet zeggen omdat ook gevoelens voor iedereen weer anders is. Je zegt dat ze heel veel voor je heeft betekend maar niet dat het andersom ook zo was/is. Als dit het geval is dan is de kans groot dat zij jou ook mist maar als ze bv op vakantie is zal dat gemis anders zijn omdat ze meer afleiding heeft dan jij waarschijnlijk hebt!

Ik wens je heel veel sterkte want weet hoeveel pijn missen kan zijn!

Groet vlindertje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je iemand één keer ziet en vervolgens niet meer zal je die persoon niet missen. Pas als je veel tijd met iemand doorbrengt zal je iemand gaan missen. Zeker als de één, tijd in de ander heeft gestoken zoals verzorgen/opvoeden.

Zelfs als dat niet van beide kanten komt. Iemand verzorgen, of verzorgt worden kunnen beide zorgen voor een band en vervolgens het missen van de ander. De verzorger kan de verzorgde dus net zo hard missen als andersom.

Over het algemeen is het missen dus wederzijds. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Zo zal een verpleegster die dagelijks 100 mensen ziet, één persoon daarvan niet zo veel missen als die persoon de verpleegster. Zeker niet als de verpleegster de enige persoon was die langs kwam.