Vooral bezig blijven. Dus juist wel uitgaan. Nu die film gaan bekijken die je wou zien, dat boek lezen. Met vrienden/vriendinnen afspreken die je al een tijd niet gezien hebt, een studie erbij gaan doen enz.

En dan 1 avondje in de week eens lekker janken over dat je hem/haar oz mist. Door al die andere leuke dingen die je doet merk je dan al snel dat het wel meevalt. Iemand mis je namelijk vooral als je niets anders te doen hebt, dan is het wel makkelijk als je ex er wel zou zijn, dus mis je hem/haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
Over dat missen heb je gelijk volgens mij.

Andere antwoorden (10)

afleiding zoeken, leuke dingen gaan doen waardoor je vooral niet aan je ex denkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denken waarom het uit gegaan is.
Ontspan en zoek afleiding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wandelen, fietsen, lekker uitwaaien en moe worden, en het gezelschap van vrienden en vriendinnen zoeken.
sterkte!
14 jaar geleden
Accepteer dat die ex EX is... Meer kun je niet doen, weg is weg...

Na het accepteren ga je je pas beter voelen, maar als je iets probeert terug te draaien wat niet terug te draaien is, dan voelt dat niet goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle slechte eigenschappen van die ex in je hoofd op een rij zetten.

En daarbij een fles Jack Daniels achterover slaan, uiteraard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hup naar de kroeg, en heel gauw iets beters aan de haak slaan! Ben je er zo overheen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenk dat hij niet de laatste man op aarde is.Hij is ook geen halfgod die jij moet aanbidden.Nog niet onmiddellijk maar binnenkort komt er een andere man in je leven die je ex zal doen verbleken.Kop op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voel de wanhoop en accepteer het net zolang tot die verdwijnt. Kijk waar de oorzaak van die wanhoop vandaan komt. Misschien is het heel wat anders dan je ex missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allemaal leuke dingen ondernemen!

Lekker shoppen met vriendinnen, dvd avondje houden, lekker op stap gaan, op stedentrip gaan.
Vooral door gaan met je leven, ook al is hij nog aan het bedenken of hij je terug wilt ja of nee.

Niets is zo onaantrekkelijk als iemand die met hangende pootjes zoals eerder genoemt op je zit te wachten.

Nee vooral lekker doorgaan met je leven.
En als je dan nog steeds aan je ex denken moet.
Dan vooral aan de negatieve kanten of daden van die ex denken, dan moet het wel lukken.

Er zijn genoeg leuke mannen op de wereld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sporten kan ook helpen..