Zijn er ook dating sites waar je mekaar kan leren kennen zonder foto??

Elke keer als ik een poging doe op dating sites. Krijg ik alleen maar reacties van mannen die sex willen. Of draait het er uiteindelijk op uit. Maar als je geen foto toevoegd krijg je opeens geen reacties meer. Zijn er dus ook dating sites dat je elkaar met aan de hand van alleen chatten ofzo beter kunt leren kennen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke leeftijd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ben 22
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Post een "grappige" of "relevante" foto. Bv van een taart die je hebt gebakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het je leeftijd is. Ik heb er nooit last van... Maar ik heb zelf dan ook geen dubbel d. Wel blond lang haar ; )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sta gewoon netjes op de foto. Alleen mijn hoofd staat er op. Ik kijk gewoon normaal. Ik heb geen blond haar. En mijn borsten kun je er niet op zien.. Dus niemand kan checken of ik wel of niet dubbel D misschien zou kunnen hebben. Dus het zal wel aan de leeftijd liggen dan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben het niet met clarissa eens, ik ben 31 jaar, ben absoluut geen supermodel (check me bijnaam hier) , heb geen dubbel d of blond haar, gewoon bruin en blauwe ogen.... en toch krijg óók ik steeds weer van die berichten van mannen die sex willen, of dat het daar op uitdraait! En heb net als evelientje gewoon mijn hoofd op de foto staan. Het is waarschijnlijk wat je uitstraalt, en als je er mooi uit ziet, wat is er dan mis mee voor een vent om te reageren, of het te proberen?? Mannen zijn nou eenmaal jagers, allemaal op hun eigen manier, daar zal je je bij neer moeten leggen, sommigen zijn erg afwachtend en willen gewoon normaal met je praten, en de andere zijn behoorlijk direct en willen gelijk met je naar bed! Je kan het ook andersom zien: je bent niet lelijk, je krijg genoeg aandacht, dus je ligt nog steeds goed in de markt! Je zou je pas echt zorgen moeten make als je je foto online zet, en geen vent reageert meer! Ik ben nou imiddels wel zover dat ik er niet meer op inga, het niet zo serieus neem als het gelijk over sex gaat. En je kan ze een boel beloven, maar JIJ neemt nog altijd zelf de beslissing om een dergelijke vent te onmoeten ja of nee. En zélfs als ze eerlijk zijn, en jij niet het idee hebt dat het hem om sex te doen is, kan je er alsnog instinken, dus let op wat er gezegd wordt en vooral wat niet en vertrouw op je intuitie! Ik denk dat je behoorlijk stevig in je schoenen moet staan op datingsites, en dat je gewoon er niet op in moet gaan en die heren aan de linkerkant moet laten liggen, liefst nog veel verder weg. Als je op je profiel schrijft mét overtuiging wat je precies wel wil en niet wil, dan hebben de heren het maar te accepteren! So what als ze dan wel langskomen maar niks zeggen, dan ben je in elk geval wel opgevallen, maar wat je verteld op je profiel past dan blijkbaar niet in hun levenstijl. De heren die dan wél reageren die zijn dan tenminste de serieuze mannen, die wel graag een normale relatie willen... Laat je niet gek maken, lieve schat.. daarnaast: je MOET niet verliefd worden, je MOET niet iemand vinden... Er zijn er veel die vallen voor een zelfverzekerde dame, maar er zijn er weinig die echt durven te reageren!!

Antwoorden (5)

Als je echt via een dating site je waren wilt vinden probeer eens paiq.NL dit is wel met foto maar die krijg je pas te zijn als je langer met elkaar chat. Succes in het vinden van een goeie date
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind deze website niet goed. Ik moet perse mijn telefoonnummer af geven. Nou heb geen zin in telefoontjes van hun. En ben er zowiezo niet van om mijn persoonlijke gegevens af te moeten geven aan een website. Maar bedankt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fake telnummer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geprobeerd.. Maar ze sturen een code naar het telefoon nummer. Die je moet gebruiken omverder te kunnen.
In zeker zin is er natuurlijk wel een antwoord, met een omweg: Facebook. Of andere social media waar je in anonimiteit kunt beppen met elkaar. Gewoon een random paard als avatar gebruiken, en als 't qua dialoog klikt kun je 'ns vissen naar een foto.

De échte dating-website zijn toch min of meer wel websites waar je foto's verwacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet hoe jouw foto's eruitzien, maar ik denk dat het niet om de foto's gaat. Waarschijnlijk is de site te oppervlakkig: trekt de verkeerde soort mannen aan. Je kunt een serieuzer site zoeken, waar het de bedoeling is dat je wat langere teksten aanlevert, zoals e-matching. Foto's zijn wel erg handig: ze geven een eerste indruk. Als er bij een profiel geen foto's staan, trek je gewoon geen aandacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt onder andere spiridate.nl (zie link) waar mensen daten op basis van gelijklopende interesses in het leven.
Je kan er ook terecht voor pure vriendschap of om in groepsverband iets op touw te zetten.
Uiteraard bestaat ook hier de kans dat er vroeg of laat het seksuele aspect aan bod komt maar niet zo snel of zo direct als bij vele andere datingsites.

Het is ook niet zo dat je wat van spiritualiteit dient af te weten om via deze site te daten. Iedereen die op een respectvolle manier contact wenst te leggen is van harte welkom. Laat je dus niet afschrikken door dat vaak hoogbeladen woord 'spiritualiteit' hé ;-)

Liefs en Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De praktijk wijst uit dat de meeste mensen op datingsites op 1 ding uit zijn: seks.
Onlangs las ik een artikel, kan het nu zo snel niet terugvinden, van een journaliste die een fake profiel aanmaakte en afwachtte. In no time stonden de geïnteresseerde heren te dringen. Haar profielfoto bestond uit een opname van haar schouder, en in elke chat ging ze een stapje verder om de heren af te schrikken. Het deed er absoluut niet toe wat ze schreef: de heren wilden wel.
Dus het ligt niet aan jou.
Ik weet dat je op Pepper.nl een profiel kunt maken met plaatjes die iets óver jou zeggen in plaats van een foto van jezelf, en dat je daar kunt aangeven dat je niet per se wilt daten (als in: op een relatie uit zijn), wat misschien ook andere reacties geeft.
Anders zou ik je adviseren op zoek te gaan naar een chatsite of een forum over een onderwerp dat jou interesseert: alle kans dat je daar gelijkgezinden tegenkomt, en je nooit wat er uit voortkomt. Ik ken aardig wat stellen die elkaar zo hebben leren kennen ;-)