Sjansen, mag dat met andere mensen als je een relatie hebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is 'sjansen'?

Het beste antwoord

Ha, die Lolalolly;

Dat hangt af van wat je in je relatie samen hebt afgesproken en wat je precies onder flirten verstaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Tot op zekere hoogte wel, een beetje flirten mag mijn vriendin best! Zolang ze maar thuis komt eten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk mag dat. Dat maakt het leven alleen maar spannender en zo blijft je relatie volgens mij ook prima in stand. Mits je partner niet te jaloers is natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooooie avatar!
Volgens artikel 27-bis-III is dat verboden op even dagen en op zondag, op even dagen en op zaterdag is het verplicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk mag dat, een beetje spanning is altijd leuk. En zelf vindt het ook leuk als ik sjans heb, doet me goed. Heeft mijn partner sjans waar ik bij ben is het ook top want ik neem deze weer heerlijk mee naar huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed gezegd+
Ja hoor dat mag, vind ik.
Het wordt vervelender als je partner of jij jaloers bent aangelegd.
Zolang je de grenzen maar goed aangeeft en degene waar je mee flirt zich geen dingen in het hoofd haalt die toch niet gaan gebeuren, want ook dat is vervelend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik sjans ook met jou, varkens zijn geweldig en moet ze altijd even aaien, en dat heerlijke geknor van ze +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja leuk zijn ze hè, knorknor
Ja dat mag wel... alleen vind ik het een stuk minder als mijn vriend dat doet..hij ziet er best heel goed uit, en soms geeft mij dat een onbehaaglijk gevoel;-( als ik het zelf doe zie ik er totaal geen kwaad in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flirten..héérlijk om te flirten en ook om geflirt te worden.
Weet wél waar je grenzen liggen en maak zonodig afspraken met je partner hoever je wil en kan gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sjansen mag in elke relatie, maar meer mag niet... Tot en met sjansen mag alles, maar DAAR moet je dan wel stoppen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind sjansen zo'n leuk woord, daar word je vrolijk van, alleen daarom moet het mogen (zolang het onschuldig blijft natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lekker sjansen met zijn 2. +
wij (man en ik) hebben afgesproken zelfs niet te sjansen, omdat sjansen vaak tot andere dingen kan leiden en dat willen we voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor ,een beetje ondeugend sjansen zijn mag best ,dat heb je geleerd vanaf dat je een klein kind bent, met je charmes spelen. En dan om iets voor elkaar te krijgen of niet hihii
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heerlijk toch +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor ,we we weten toch wat we aan elkaar hebben in onze relatie en dat is het belangrijkste .
Ach, ik weet niet of dit een vraag is aan ieder lid apart, maar daar ga ik maar even van uit..

Ik denk persoonlijk dat het echt afhangt van de afspraken die je maakt met je partner. Hoe jij wil dat je partner met anderen omgaat, zo doe jij dat ook.

De één zal zich niet prettig voelen wanneer zijn of haar partner tegen een ander, terwijl weer een ander veel meer kan hebben.

Zolang het voor beide partijen maar goed voelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn relatie wel, en ik zou geen relatie willen waar dat niet zou mogen.

Maar het hangt natuurlijk af van de afspraken die mensen in een relatie met elkaar maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, zolang je dat niet doet met als doel je partner jaloers te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen vindt het wel eens leuk als er een persoon je een beetje aandacht geeft.Daar hoeft niks achter te zitten.In wezen doen we het allemaal wel eens.Onbewust-een knipoog geven-een vriendelijk gebaar-dus van mij mag er gesjanst worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, vind ik wel. Ik was vroeger ook héél jaloers, maar ben erachter gekomen dat er dan iets niet goed zit in de relatie... Het is een wisselwerking. Als het GOED zit, kun je beiden af en toe lekker flirten (met een knipoog, niet te ver gaan), en er daarna nog samen om lachen ook. Ik vind het wel fout als er stiékem geflirt wordt. Ook dit soort dingen moeten bespreekbaar blijven in een relatie (misschien zelfs júist dit soort dingen). Jaloezie is een normale, menselijke reactie, en dus is het beter om dit onder ogen te zien, en samen een manier te vinden om er mee om te gaan. Er zullen altijd andere mannen/vrouwen om jullie heen zijn. Jullie kunnen maar beter proberen om daar samen bestand tegen te raken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk mag sjansen.
Dat is een leuk en gezond spel tussen man en vrouw. Als je bijbedoelingen hebt dan ben je ergens anders op uit en is het geen sjansen meer.
Goed gespeeld is het een onschuldig spel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van niet. Waarom zou je met iemand anders sjanssen? Dat vind je toch iets leuk aan die persoon, iets trekt jou toch aan van die persoon.