hoe word een vedriegster trug mijn vriendin?

mijn ex-vriendin mina bedriegt mij en mijn vriendinnen en ze liegt dat ze dat niet doet
hoe los je dat op

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Niet langer vriendinnen met haar zijn is de beste, snelste en eenvoudigste oplossing.

En wil je haar als vriendin houden, vraag haar dan eens recht in het gezicht hoe zij zich zou voelen als ze zo bedrogen wordt. Blijf aardig en noem concrete voorbeelden. Niet schelden in ieder geval, dat helpt zeker niet.
14 jaar geleden
Door het op te lossen, samen uit te praten en dan elkaar te vergeven en opnieuw te beginnen, zo gaat dat

Doe je dat niet zo, dan is dit het einde...

Liegen is niet erg, als je het maar weet van de ander... Dat ziet men vaak verkeerd... Liegen is helemaal niet erg, maar beiden moeten zien dat het gezien wordt en dat is de crux... Je zult maar een kind hebben dat een pathogene leugenaar is, en dat zijn er veel meer dan je zou denken hoor... Dan moet je het zo wel doen zoals ik hierboven beschrijf... En dan kan het heel goed gaan hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pathologische leugenaar Xinix,pathogeen is een ziekteverwekker.
Het ligt eraan of je een meisje bent van 5 jaar(gezien je schrijfstijl)of een man die zijn geliefde (trug)wil.In dat geval,wat doe je met meerdere vriendinnen.Ik zou dan toch overwegen om beter te leren schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, ik begrijp vraag nog steeds niet helemaal, ik intepreteer de vraag zoals het mij logisch lijkt.

Je hebt een ex-vriendin en die liegt tegen jouw en je andere vriendinnen.
Ik denk dat je eigenlijk niets hoeft te doen. Het is al je ex-vriendin, je hebt dus al met haar gebroken. Besteed er verder geen aandacht aan en binnenkort zal ze inzien dat haar leugens jouw niet raken. Dan is voor haar de lol ook er van af.

Toegevoegd na 41 seconden:
intepreteer = interpreteer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lastig om te bgerijpen wat jouw vraag nu eigenlijk is.
Spelling... leestekens...
Maar als ik het goed begrijp is de oplossing simpel: Mina hoeft helemaal geen vriendin meer te zijn.
Vriendschap is gebasseerd op vertrouwen en volgens mij is die basis weggeslagen op een dusdanige manier waardoor ik mij afvraag of die herstelbaar is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mesne hebben helaas niet in de gaten dat ze liegen en geloven hun eigen leugens. In zo'n geval is het lastig om er over te praten want uiteindelijk zal niets worden opgelost. Ik hoop dat je vriendin van rede vatbaar is en wens je succes. Anders wordt het heel lastig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door RUSTIG een gesprek met haar aan gaan.
Probeer je emoties te bedwingen anders wordt het gesprek over zo'n belangerijk onderwerp al gauw ruzie. Zorg voor het gesprek dat je wel FEITEN hebt. Confronteer haar hier mee.
Succes