Hoe laten jongens merken dat ze een meisje leuk vinden?

Hoe laten jongens aan een meisje merken dat ze haar leuk vinden?
En, als een jongen eerder haar wel leuk vind voor een one night stand ofzo, maar verder niks, hoe merk je dan het verschil in hun gedrag tussen als hij het meisje echt leuk vind?

Toegevoegd na 17 uur:
* Ik ben zelf een meisje. Ik zoek geen tips om een meisje te laten zien dat ik haar leuk vind ^^

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.5K

Antwoorden (6)

Dit is nou een goeie vraag. Ik ben een jongeman van 19 jaar en ben ook erg benieuwd naar de antwoorden. Want wat mij bij het probleem lijkt te zijn is wellicht ook die van jou. Als ik een meisje leuk vindt en dat probeer te laten merken hebben ze er vaak geen idee van dat ik hun leuk vind. Ik weet nooit echt goed hoe ik het moet over brengen. Behalve net eventjes iets langer kijken of per ongeluk weer een keer aanraken.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik denk dat het met angst voor een afwijzing te maken heeft dat men vaak niet weet hoe dit over te brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, meestal proberen ze zoveel mogelijk bij je in de buurt te komen, en zoeken ze naar een kans om je in je eentje tegen te komen. En dan zeggen ze gewoon dat ze je leuk vinden en een afspraakje willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jongens gaan zich meestal overdreven stoer gedragen, en doen vanalles om je aandacht te trekken... Ze zullen proberen oogcontact te zoeken, en daarna een paar keer schaapachtig te lachen...
Dan is het aan jou of je er op in gaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die meiden hebben dat al lang door, die zien veel beter dan jongens denken, dus als jij die vraag stelt, dan weet ik dat die meiden jou allang gezien hebben... Maar zij wachten tot jij wat doet, zij beginnen namelijk niet, want jij moet denken dat jij ze versiert... En dat is helemaal niet, dat doen zij, maar jij moet jouw deel van het spelletje doen en dat is aangeven, expliciet aangeven wie jij wil... En dan stroomt het spelletje verder... Maar geloof mij maar dat meisjes veer slimmer zijn dan jongens in dit spel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees gewoon aardig tegen mensen in jouw en haar omgeving, tegen haar vriendinnen, kijk haar regelmatig aan maar vooral wees jezelf. Je bent als jongen interessant voor ieder meisje, maak je daarover maar geen zorden, uiteraard behalve als je een grove l*l bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha ik ben zelf een meisje hoor ^^
Maar het is andersom meer, dat ik me afvraag hoe ik dat aan een jongen merk, omdat iemand wel anders doet als andere jongens zegmaar.
Ik ben een jongen. Jongens zijn eigenlijk heel doorzichtig.
Hoe je het merkt of hij je leuk vindt? Hij kijkt! Of hij wegduikt met zijn blik of juist brutaal naar je kijkt, als hij je leuk vindt, kijkt hij!

Als hij naar elk meisje in de zaal kijkt, dan is de kans groot dat hij op jacht is voor een one-night stand, niet interessant voor iets van een relatie.

Mocht je hem leuk vinden: kijk in zijn ogen. Voel daarmee wat hij voelt, ook al durf je de eerste keer maar kort. Hieraan kan je ook merken of hij oprecht is; magie voelen is dan niet zo moeilijk, want het is altijd spannend om echt in iemands ogen te kijken. Maar leer de oprechtheid lezen. Daar zijn vrouwen eigenlijk heel goed in. Wat zegt je gevoel? Kijk je naar het ideale sprookje (fout!), of is het echt wat hij uitstraalt?

Wat ook helpt om te zien of hij oprecht is: praten. Heeft hij alleen gladde praatjes?
Dan lijkt hij niet oprecht (en is dat dus in eerste instantie ook niet), maar daarachter kan iemand zitten die wel degelijk met je matched. Heb je zin om dat uit te vinden?
Nee? Goed.
Of wil je dat bij hem juist wel uitvinden? Raar en onlogisch, maar misschien wel ingegeven door je intuitie.

Het maakt eigenlijk niet uit of je een macho voor je hebt, of een zachte jongen. Kijk door zijn buitenkant heen. En laat hem dichterbij komen, in het tempo dat het (ook) voor jou goed voelt.

Als een jongen een meisje echt leuk vindt, dan maakt het niet uit of er gewacht moet worden voor verdere stappen. Hij mag ook best een beetje moeite doen, toch?

Dat doe jij ook door hem toe te laten.