Een trouwring lijkt me niet het geschikte kleinigheidje voor een eerste date, evenals een stapeltje foto's van 7 buitenechtelijke kinderen. Het gaat niet zozeer om wat je als kleinigheidje meeneemt maar hoe je op haar overkomt, let niet teveel op jezelf maar toon interesse in haar, laat haar het meest aan het woord en anticipeer op wat ze zegt. Wees eerlijk en be a gentleman. Ik lees hier veel over condooms, maar eerlijk gezegd, als je die op de eerste date al nodig hebt, wil je geen tweede date meer als je serieus bent. Neem een klein roosje voor haar mee als je toch wat mee wilt nemen (zorg wel dat er geen doorn meer op zit) Suuk6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"als je die op de eerste date al nodig hebt, wil je geen tweede date meer als je serieus bent."
Eens.

Andere antwoorden (10)

Neem vooral jezelf en een oprechte interesse in de ander mee.
Materiele zaken meenemen zou ik niet doen, zeker niet een eerste keer. Dat kan verstikkend werken omdat de ander dat verstikkend kan vinden. Behalve als jij je date al een keertje gezien hebt en kent, is dat anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Condooms is wel handig. Jezelf meenemen is ook een goede. Een trouwring inlusief je ouders meenemen zou dan niet zo geslaagd zijn om mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet een lijstje laten zien van vorige dates...
Wel een condoom... Maar die moet je dan niet om je nek hangen zichtbaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahah! Lol! Persoonlijk zou ik zelf hard wegrennen dan ;-)
Niet meenemen: iets dat een symbool is, zoals bijvoorbeeld een ring.
Wel meenemen: een kleine attentie, beetje bonbons of zo. Mag je samen opeten!
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja Bonbons, had ik het toch goed gedaan he!!
itsme
14 jaar geleden
ook samen opgegeten? en die lekkerste eigenhandig in haar mond gestopt? :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Als men bonbons van een of ander vaag merk bij zich zou hebben, zou ik er door afknappen."
Pfft... Waar men tegenwoordig al niet op afknapt... Zijn 't geen witte sokken, dan wel 't verkeerde merkje... Hoe bestaat 't.
zondag
14 jaar geleden
Beetje verwend @Dutcheese? Wees blij dat Noud767 de moeite heeft genomen die bonbons mee te nemen. Ik vind dat behoorlijk cool.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks zondag!
Ik zou zelf niet zo gauw iets meenemen denk ik. Ligt ook een beetje aan de situatie. Onmoet je elkaar in een kroeg of zoiets dan zou ik het vreemder vinden als een man mij iets zou geven. Ga je echter de vrouw bij haar thuis ophalen dan is een bloemetje bijna altijd wel goed.
Wat ook een verschil maakt is of je elkaar al kent of niet. Is het iemand die je vaker gezien hebt en waar nu de vonk over gesprongen is dan is het heel leuk als je iets meeneemt (bloemen dus of bonbons), is het een 'blind date' of een internet date dan zou ik het persoonlijk niet zo leuk vinden als die ander meteen met cadeautjes aan kwam zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon je oprechte zelf! Iets anders is absoluut niet aan de orde in dit stadium.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Condooms meenemen als kleinigheidje? Nou nee, dat lijkt me niet zo geschikt. Een kadootje hoeft denk ik niet eens.
Het lijkt me leuker wanneer je je gezelligheid en humor meeneemt. Ik denk, als je dat mee neemt met je eerste date dat die comdooms dan vanzelf wel een keer aan bod komen met de dates die daarop volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie bloem, bv roos vind ik leuk voor een eerste date. Of iets te knabbelen (chocolade, nootjes). Mijn huidige man kwam met een enorme bos gladiolen aanzetten bij de eerste ontmoeting. Beetje komisch omdat die ver boven hem uitstaken.
Wat je NIET mee moet brengen weet ik niet. Natuurlijk niet je moeder. Ook niet je vriend want misschien gaat hij er daarna met haar vandoor.
14 jaar geleden
WEL: jezelf, bloemen, bonbon's, wijntje, chocolaatje, (zelf gemaakte?) koekjes, ect.
NIET: trouwring, ex, je lievelingsknuffel, ect.

haha succes ermee !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker je verleden thuis laten, een klein maar fijn cadeautje is altijd welkom.
Puur je zelf zijn, geen leugens, want die kunnen later je echt veel pijn geven.!
PS. Nieuwe simkaart kopen of onnodige nummers & namen verwijderen.!
Succes.